Autor Wątek: Medieval Kombat Game [FPP / Unity3D / PC / Alpha]  (Przeczytany 1885 razy)

Offline AlfaOmega

  • Użytkownik

  • +8
# Styczeń 18, 2016, 01:19:21
Witam!

Przedstawiam film z jednego z moich projektów - gry FPP na silniku Unity3D, poświęconej tematowi średniowiecznej walki :)
Gra nie wygląda jak najnowsza superprodukcja, ale nie przypomina też "popierdółki" tworzonej chałupniczo przez jedną osobę.
Uwaga - wideo jest przepełnione drastycznymi, wręcz perwersyjnymi scenami wirtualnej przemocy, przy czym szokowanie okrucieństwem nie było tu zamiarem, chodziło raczej o programistyczne triki.
Zresztą...to średniowieczna bitwa, w ujęciu w miarę realistycznym, a nie zapasy w kisielu :)
Będę wdzięczny za opinie :)

Działa w FullHD:
https://www.youtube.com/watch?v=ZcXnpErtd1c

PS. Kompresja Youtube okaleczyła jakość filmu.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Vault 11th

  • Użytkownik

# Styczeń 18, 2016, 09:45:59
Wow, jestem pod wrażeniem, wygląda czadowo.

Offline Sarann

  • Użytkownik

# Styczeń 18, 2016, 11:06:09
Ja podobnie. Latajace głowy są, krew jest.
Jedyne co rzuciło mi się w oczy to może sztywna postawa żołnierzy na początku, przed bitwą. Albo ich zbyt lśniąće zbroje, ale to placeholdery to nieważne.

Offline koirat

  • Użytkownik

  • +1
# Styczeń 18, 2016, 12:13:17
Ja podobnie. Latajace głowy są, krew jest.
Brakuje tylko seksu do pełni szczęścia ;)

Wiadomo że to alpha (drewniane animacje itp) ale i tak Daje +.

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Styczeń 19, 2016, 13:57:01
Jak na home made :) wypasione!

Offline AlfaOmega

  • Użytkownik

# Styczeń 19, 2016, 17:54:57
Dziękuję za komentarze :)

Cytuj
Wiadomo że to alpha (drewniane animacje itp) ale i tak Daje +.

Pełna zgoda, animacja postaci mogłaby wyglądać bardziej realistycznie, takie sprawy najlepiej załatwiać korzystając z dobrodziejstw techniki motion-capture :) Zresztą, pierwszy raz lepiłem animacje postaci w 3DS Maxie, w sumie z Unity 3D i C# też nie miałem wcześniej do czynienia :)

Cytuj
Ja podobnie. Latajace głowy są, krew jest.
Jedyne co rzuciło mi się w oczy to może sztywna postawa żołnierzy na początku, przed bitwą. Albo ich zbyt lśniąće zbroje, ale to placeholdery to nieważne.

Głowy latają jak bilardowe kule, jest nawet hardkorowa scena wypruwania flaków, gdzie zawartość jamy brzusznej wypada na trawę (chodziło o "symulację flaków"). Rzecz jasna, można łatwo wzmocnić rycerzy, lub osłabić siłę ciosów, żeby wyżej wspomniani nie byli tacy podatni na rozczłonkowanie i nie padali jak muchy :)
Gdzieś we wnętrzu mojej głowy odcisnęło się określenie "rycerz w lśniącej zbroi". Teoretycznie, polerowana blacha, oświetlona ostrym, słonecznym światłem powinna błyszczeć.

Cytuj
Brakuje tylko seksu do pełni szczęścia ;)

Hehe, no wiedziałem, że o czymś zapomniałem, ależ ci współcześni gracze są wymagający! ;)
Pierwotnie, jako pre-placeholdery postaci, posłużyły modele gołej baby i gołego faceta z programu Makehuman, ale nie doszło między nimi do zbliżenia :(
Obecnie, na ekranie, pozostali sami mężczyźni, więc lepiej nie rozważać kwestii seksu, pół biedy gdyby to "nasi" byli "na górze", ale sprawy mogłyby przybrać nieoczekiwany obrót, sztuczna inteligencja, czy sztuczne libido, rządzą się własnymi prawami ;) Może gdyby akcja gry była osadzona w antycznej Grecji? ;)

Cytuj
Jak na home made :) wypasione!

Dziękuję, domowa samoróbka w 100%, (nie licząc użytych programów i silnika), łącznie z monologiem-sucharem na początku i zdjęciem w UI, taka ze mnie Zosia-Samosia ;) Przemierzyłem, po omacku, najwstydliwsze z developerskich dróg ;) Myślałem żeby zrobić bimber, ale stwierdziłem, że jednak lepiej spróbować zrobić grę :)