Autor Wątek: PlayCanvas - czy ktoś uzywał  (Przeczytany 1700 razy)

Offline lao

• Użytkownik

# Styczeń 11, 2016, 15:07:59
Witam, jestem grafikiem 3d i chciałbym stworzyć prostą grę na przeglądarkę, mam doświadczenie z UE4 jednak po przeglądnięciu kilku webowych projektów w nim zrobionych doszedłem do wniosku ze się nie nadaje (długie ładowanie nawet małej sceny). Po googlowaniu mój wybór padł na PlayCanvas https://playcanvas.com/ . Moje umiejętności programistyczne do tej pory ograniczały się do skryptowania w pythonie i snake'u w c++(SDL) (nie licząc blueprintów w UE4). Czy jest jakiś lepszy wybór niż PlayCanvas? Gra ma polegać na przeszukiwaniu lokacji i rozmowie z NPC'ami głównie, myślę że całą mechanikę jestem w stanie zrobić triggerami. Na stronie playcanvas nie znalazłem nic podobnego, są to raczej wirujące modele 3d ale zadnej gry z prawdziwego zdarzenia. Jeśli nie PlayCanvas to co polecacie? Zależy mi na szybkim ładowaniu sceny, unity wydaje się wolne

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline deadeye

• Użytkownik

# Styczeń 11, 2016, 23:09:50
unity jest wolne, ale z powodu samego engine'u tylko gdy gra ładuje się pierwszy raz - spakowany kod engine'u ma jakieś 10 mb. Większość gier w Unity/UE ściąga się wolno bo mają sporo assetów, a "małe" enginy wydają się szybkie bo w tutkach zazwyczaj mają sceny typu 2 tekstury i 10 quadów na scenie.