Autor Wątek: [SFML/C++] Shooter Game  (Przeczytany 1439 razy)

Offline glaz

  • Użytkownik

# Styczeń 09, 2016, 12:12:29
Chciałbym Wam przedstawić do oceny mój najnowszy twór, czyli prosty shooter 2D z perspektywy top-down.
Za wszelkie uwagi będę bardzo wdzięczny.

Gra ma problemy przy współpracy z kartami zintegrowanymi od Intela. Nie wiem z czego one wynikają, problem natomiast nie występuje podczas pracy w oknie.

Link do pobrania:

https://drive.google.com/file/d/0B2lUzP06rfZdQ25ETnFTaHRDTDg/view?usp=sharing

Sterowanie:
WSAD - sterowanie
PPM/LCtrl - patrzenie w dal
LPM - strzelanie
LShift - bieganie
R - przeładowywanie
1,2,3,4 - bronie (po kolei: pistolet, shotgun, uzi, karabin)

Link do projektu: http://warsztat.gd/projects/Shooter_The_Game/info

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Dyskovsky

  • Użytkownik

# Styczeń 09, 2016, 14:04:29
U mnie na intelu zadziała bez problemu:)  ...chociaż nie dostosowuje się do zmiany rozdzielczości m.in. błędnie określa położenie myszki.
Przydałyby się jeszcze jakieś bonusy wypadające z wrogów

Offline glaz

  • Użytkownik

# Styczeń 09, 2016, 15:10:22
...chociaż nie dostosowuje się do zmiany rozdzielczości m.in. błędnie określa położenie myszki.
O... dzięki za informację, postaram się temu przyjrzeć.

W planie mam dodanie jakiegoś systemu punktowania przechodzenia etapów (ilość zabitych wrogów, celność strzałów, czas itp.). Nie wiem natomiast kiedy będę miał czas nad tym przysiąść.