Autor Wątek: c++ skill desing  (Przeczytany 3535 razy)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Grudzień 24, 2015, 04:00:36
Cytuj
Zdolności całkowicie pasywne też nie są problemem bo statystyki obiektu mogą być zmieniane podczas dodawania efektu.
Tu się przypomina Morrowind, w którym wystarczyło bardzo szybko klikać (ekwipować i zdejmować) na dany przedmiot, by czasem premie się "zatrzaskiwały". Jednym przedmiotem oczywiście można było nabić to dowolną liczbę razy. ;)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Xender

  • Użytkownik

# Grudzień 24, 2015, 10:36:32
Tu się przypomina Morrowind, w którym wystarczyło bardzo szybko klikać (ekwipować i zdejmować) na dany przedmiot, by czasem premie się "zatrzaskiwały". Jednym przedmiotem oczywiście można było nabić to dowolną liczbę razy. ;)
Sugerujesz programowanie defensywne pod race conditiony?
Może być pod górkę. :P

Offline koirat

  • Użytkownik

# Grudzień 24, 2015, 11:01:38
Sugeruje dać cap-a na ilość kliknięć na sekundę ;)