Autor Wątek: Tester gier  (Przeczytany 1173 razy)

Offline SebaJak

  • Użytkownik

# Grudzień 18, 2015, 16:50:43
Cześć!

Nazywam się Sebastian i od dwóch lat pracuję jako tester gier pisanych głównie w Unity. Chciałbym zaoferować swoje usługi dla tych, którzy potrzebują solidnie przetestować swoje dzieła.

Posiadam doświadczenie w pracy z Unity 4 i 5. Ponadto sprawnie posługuję się Redmine oraz JIRA, które służyły mi do raportowania błędów w trakcie mojej pracy. Wypatrzę każde podejrzane zachowanie Waszej gry. W celu ułatwienia pracy programistom, nagrywam filmy przedstawiające błędy oraz sporządzam listę kroków potrzebnych do ich odtworzenia.

Obecnie testuję na platformach Windows, Linux oraz Android. W planach posiadam zaopatrzenie się w urządzenia z systemem iOS i Windows Phone jeśli będzie taka potrzeba. Jestem zawsze bardzo zaangażowany w gry, które testuję i mogę wspomóc Was sugestiami odnośnie rzeczy, które można usprawnić.

Projekty, przy których pracowałem:

Gry:

1. “Project Trains: Traffic Control”  by “Mad Pixel Machine” & “Artists Entertainment” (https://www.facebook.com/Project.Trains/?fref=ts)
2. “Santas Reindeer Run” by “Interplay” dla “The Knights of Unity” (https://itunes.apple.com/app/santas-reindeer-run/id1065094127?mt=8&amp%3Buo=4)
3. “Rolling Tiles” by “Squaricon” dla “The Knights of Unity”

Software:

Dla “Mad Pixel Machine” (https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/search/page=1/sortby=relevance/query=publisher:2898)

1. “Mad Level Manager”
2. “Energy Bar Toolkit”
3. “Mad Compile Time Optimizer”
4. “Mad Mesh Combiner”

Skontaktować można się ze mną poprzez e-mail: jakubowski.seba@gmail.com bądź Skype: “sebastianjakubowski87” Pozdrawiam - Sebastian.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2015, 11:01:50 wysłana przez SebaJak »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline SebaJak

  • Użytkownik

# Grudzień 28, 2015, 11:03:31
W poście podałem zły email, który teraz poprawiłem!