A ja doprecyzuję trochę, co znaczy "sprecyzuj" :D
Czy od strony technicznej nie masz nic przeciwko temu, żeby były to trzy osobne programy:
1. Program, w którym użytkownik wpisuje parametry,
2. Program w Unity3D wyświetlający obiekt,
3. Program w Ogre3D wyświetlający obiekt.
I działałoby to tak, że użytkownik uruchamia program nr 1, w nim po wybraniu parametrów klika "wyświetl obiekt" i wtedy uruchamia się któryś z programów 2 lub 3. Tak mogłoby być? Jeśli nie, to dlaczego nie? Jakie są powody, dla których trzeba tak, a nie inaczej?
I kolejne pytanie: dlaczego koniecznie muszą być dwa różne silniki renderujące i dlaczego konkretnie te dwa?
Zachęcam do odpowiedzi na te pytania, bo większa szansa, że ktoś się zainteresuje, jeśli będzie wiedział, jak coś zrobić. A gdyby wiedział dlaczego coś robi, to już w ogóle byłoby fajnie :P