Poszukuję osoby która (oczywiście za odpowiednim wynagrodzeniem) potrafi napisać prostą aplikację która wykorzystuje technologie Unity3D i Ogre3D oraz możliwości ich osadzenia w aplikacji .NET.
*Jej działanie ma polegać na tym, że użytkownik podaje parametry wybranego obiektu przestrzennego (owoc / warzywo) a program automatycznie (na podstawie wprowadzonego w aplikacji wzorca wykonanego w Blenderze) taki obiekt rysuje.
*Dodatkowo użytkownik może wybrać silnik graficzny, w którym ta figura zostanie narysowana.
*Użytkownik:
- wybiera owoc, warzywo, które go interesuje,
- wpisuje parametry tego obiektu (jakie to są parametry to będzie wynikać z rodzaju obiektu ale zazwyczaj mają to być jego podstawowe wymiary jak średnica, długość wysokość, kolor itp.)
- wybiera widok w jakim obiekt obserwuje,
- wybiera silnik renderujący,
- program automatycznie generuje obiekt o tych parametrach na jego ekranie,
- użytkownik może obiekt zapisać w postaci np. obrazka JPG.
Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy:
k.prosianowska1@gmail.com . Liczę na odzew;) Bardzo zależy mi na tym projekcie;)