Autor Wątek: Kupię aplikację wykorzystującą silniki Unity i Ogre  (Przeczytany 3393 razy)

Offline lailach

  • Użytkownik

# Listopad 23, 2015, 21:06:10
Poszukuję osoby która (oczywiście za odpowiednim wynagrodzeniem) potrafi napisać prostą aplikację która wykorzystuje technologie Unity3D i Ogre3D oraz możliwości ich osadzenia w aplikacji .NET.
*Jej działanie ma polegać na tym, że użytkownik podaje parametry wybranego obiektu przestrzennego (owoc / warzywo) a program automatycznie (na podstawie wprowadzonego w aplikacji wzorca wykonanego w Blenderze) taki obiekt rysuje.
*Dodatkowo użytkownik może wybrać silnik graficzny, w którym ta figura zostanie narysowana.
*Użytkownik:
- wybiera owoc, warzywo, które go interesuje,
- wpisuje parametry tego obiektu (jakie to są parametry to będzie wynikać z rodzaju obiektu ale zazwyczaj mają to być jego podstawowe wymiary jak średnica, długość wysokość, kolor itp.)
- wybiera widok w jakim obiekt obserwuje,
- wybiera silnik renderujący,
- program automatycznie generuje obiekt o tych parametrach na jego ekranie,
- użytkownik może obiekt zapisać w postaci np. obrazka JPG.
Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy: k.prosianowska1@gmail.com . Liczę na odzew;) Bardzo zależy mi na tym projekcie;)


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline koirat

  • Użytkownik

# Listopad 23, 2015, 22:58:31
Unity3D i Ogre3D oraz możliwości ich osadzenia w aplikacji .NET.
Sprecyzuj, bo już węszę tutaj poważne problemy.

Offline matheavyk

  • Użytkownik

# Listopad 24, 2015, 02:47:21
A ja doprecyzuję trochę, co znaczy "sprecyzuj" :D

Czy od strony technicznej nie masz nic przeciwko temu, żeby były to trzy osobne programy:
1. Program, w którym użytkownik wpisuje parametry,
2. Program w Unity3D wyświetlający obiekt,
3. Program w Ogre3D wyświetlający obiekt.
I działałoby to tak, że użytkownik uruchamia program nr 1, w nim po wybraniu parametrów klika "wyświetl obiekt" i wtedy uruchamia się któryś z programów 2 lub 3. Tak mogłoby być? Jeśli nie, to dlaczego nie? Jakie są powody, dla których trzeba tak, a nie inaczej?

I kolejne pytanie: dlaczego koniecznie muszą być dwa różne silniki renderujące i dlaczego konkretnie te dwa?

Zachęcam do odpowiedzi na te pytania, bo większa szansa, że ktoś się zainteresuje, jeśli będzie wiedział, jak coś zrobić. A gdyby wiedział dlaczego coś robi, to już w ogóle byłoby fajnie :P

Offline lailach

  • Użytkownik

# Listopad 25, 2015, 11:43:52
To program do mojej pracy inżynierskiej (mam nadzieję, że tym wyznaniem nie strzeliłam sobie w kolano);p. Musi zawierać oba silniki ponieważ mój promotor sobie tego zażyczył;/ Muszę dopytać czy mogą być to 3 osobne programy skoro zawarcie wszystkiego w 1 może sprawiać spore trudności. Nie znam ani Unity ani Ogre. Na zajęciach mieliśmy bardzo mało grafiki. Dlatego proszę o pomoc. Informatyka niestety nie okazała się moim powołaniem;/ 

Offline matheavyk

  • Użytkownik

# Listopad 25, 2015, 19:44:15
Z Ogre3D kiedyś tak robiłem i da się to zrobić. No, ale zawsze jest to jakaś kolejna przeszkoda i nie wiadomo, jakie dodatkowe problemy się przy tym pojawią, więc może to wydłużyć czas pisania.

A z Unity3D to jest tak (z mojego rozeznania, jest szansa, że się mylę, ale chyba mała ;p), że i tak będzie trzeba zrobić osobny program w Unity3D, nie da się "zaincludować" samego silnika renderującego. Ale da się wystartować go i osadzić w istniejącym już okienku. Tutaj jest odpowiedź jak to zrobić: http://stackoverflow.com/questions/28752760/can-unity-game-file-be-embedded-in-wpf-application-using-c-sharp-visual-studio. To rozwiązanie działa tylko na windowsie, w innych systemach trzeba inaczej kombinować.

Już nie przeszkadzam w temacie, widzę, że chodzi o zlecenie, a nie o podawanie rozwiązań. Mam nadzieję, że ułatwiłem chociaż trochę przyszłemu zleceniobiorcy :)