Autor Wątek: S2 Engine  (Przeczytany 1807 razy)

Offline Follixin

  • Użytkownik

# Listopad 18, 2015, 22:29:34
Witajcie, przeglądałem ostatnio jakieś ciekawe silniki gier i znalazłem ot S2 Engine. Mało popularny a czy mieliście z nim styczność? http://www.s2powered.com/

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline 10log

  • Użytkownik

# Listopad 18, 2015, 23:34:03
Cytuj
1) What operating systems does S2Engine HD support?
Windows XP, Windows 7.

Cytuj
FREE means freeware, S2Engine HD isn’t open-source. Freeware means you can use it for free and publish your games for free unless you are a commercial entity with annual gross revenues (based on prior fiscal year) in excess of US$100,000, or by an educational, academic, non-profit or government entity with a total annual budget for the entire entity (based on prior fiscal year) in excess of US$100,000. See EULA for more info.

To już chyba jednak lepiej użyć Unity. Przynajmniej wspiera sensowne platformy a nie tylko windows.

Offline deadeye

  • Użytkownik

# Listopad 18, 2015, 23:53:33
Nie rozwijany od dwóch lat, więc chyba nie ma o czym mówić. Poza tym wygląda jak klon unity ;)

Offline Rokuzo

  • Użytkownik
    • Masz na sprzedaż klucze do cs go?

# Listopad 18, 2015, 23:53:54
Jeżeli nie mówimy o mobilnych grach to Windows jest właściwie jedyną sensowną platformą :P (ok ok, co nie zmienia faktu, że fajnie mieć zawsze możliwość wydania na inną platformę w miarę sensowy sposób)

Offline hashedone

  • Użytkownik

  • +1
# Listopad 19, 2015, 12:34:14
Brak oficjalnego wsparcia dla 8/10 - nawet jeśli pomijać mobile.

Offline Kitsune

  • Użytkownik

# Listopad 19, 2015, 16:18:53
Z mało popularnych silników gier, to już Shiva3D będzie chyba lepszym wyborem.

Offline komorra

  • Użytkownik
    • Blog naszego teamu (o grze Voxelfield)

  • +4
# Listopad 20, 2015, 10:50:52
Ja ostatnio jestem pod wrażeniem http://paradox3d.net/ . Silnik w teorii podobny do Unity (I PBR ma również), ale:

* Pozwala na pisanie gry w dwóch podejściach (skryptowe ala Unity, oraz scentralizowane gdzie rozbudowujemy swoją własną klasę dziedziczącą po Game, przy czym oba podejścia się nie wykluczają)
* .NET 4.5.1
* Umożliwia pisanie własnych komponentów
* Jest open source (Github)

Mało o nim słychać, ale jak na betę wygląda obiecująco. Dzisiaj właśnie będę testował performance.