Autor Wątek: Zmniejszenie liczby "kostek" w blenderze? jak?  (Przeczytany 1807 razy)

Offline anczart

  • Użytkownik

# Listopad 01, 2015, 13:38:09
Witam, wyeksportowałem mape z Minecrafta, kazda sciana modelu posiada niezliczoną liczbe kwadratów :/

Czy jest jakis sposób na zmniejszenie ich liczby ale zostawiajac przy tym kształt modelu? ( Ponizej zdjecie o co mi chodzi) pozdrwiam!

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline hashedone

  • Użytkownik

# Listopad 01, 2015, 14:55:21
Nie jest prościej wymodelować taki prostokąt od zera? Poza tym nie wierzę, że minecraft renderuje taką ilość wierzchołków na vexel.

Offline anczart

  • Użytkownik

# Listopad 01, 2015, 15:09:57
Nie jest prościej wymodelować taki prostokąt od zera? Poza tym nie wierzę, że minecraft renderuje taką ilość wierzchołków na vexel.
to tylko przykład.. Jeden dom posiada 500 k trisow:) po eksporcie do blendera...

Offline koirat

  • Użytkownik

# Listopad 01, 2015, 16:44:53
A próbowałeś modyfikator Decimate ?

Offline Karol

  • Użytkownik

  • +1
# Listopad 01, 2015, 17:20:27
Masz jakiś kiepski tool eksportujący mapy ;)

Offline anczart

  • Użytkownik

# Listopad 02, 2015, 19:59:18
A próbowałeś modyfikator Decimate ?
Tak, nie zdaje to zbytnio pozytywnych relacji, odpuscilem sobie :)

Offline koirat

  • Użytkownik

# Listopad 02, 2015, 20:48:12
Napewno próbowałeś Decimate->Planar ? Bo aż wierzyć mi się nie chce że to nie zadziałało.
Jeśli próbowałeś to zamieść tu ten model z łaski swojej aż sam muszę spróbować.