Autor Wątek: DABA - pierwszy izometryczny shooter via www  (Przeczytany 2946 razy)

Offline BocianXXXX

  • Użytkownik

# Październik 28, 2015, 22:48:43


Cześć,

Chciałbym Was zaprosić na listopadowe, zamknięte alfa testy do gry Darken Age Battle Arena.
Aby otrzymać klucz, wystarczy zarejestrować się do 6 listopada na www.dabaonline.com

A teraz kilka słów o samej grze :)

DABA (Darken Age Battle Arena) to multiplayer shooter z multum różnorodnych aren, systemem ligowym, ciekawymi trybami rozgrywki, dostępny przez przeglądarkę oraz instalowanego klienta. Gra będzie dostępna za darmo.

Naszym celem jest wprowadzenie DABA do światowego eSportu :)

Na tegorocznym PGA odbyły się już pierwsze turnieje. Dla chętnych relacja z tego wydarzenia: http://www.dabaonline.com/pl/news/details,2,,1,darken-age-battle-arena-na-pga-2015.html

DABA jest przede wszystkim grą akcji. Jednak o wygranej często przesądza odpowiednia taktyka.

Opanowanie podstaw sterowania zajmuje raptem kilka sekund, ale wymasterowanie gry to już zupełnie inna historia.

Na listopadowe alfa testy uruchomimy 2 tryby rozgrywki: Deatmatch i Team Deatmatch

W docelowej wersji gry planujemy udostępnić narzędzie pozwalające graczom tworzyć własne, różnego rodzaju turnieje. Oczywiście sami również będziemy takowe organizować + rozdawać cenne nagrody ;)

Poniżej kilka screenów (załączniki) i krótki preview:
https://www.youtube.com/watch?v=S732ZskBZeM

Zapraszamy również do śledzenia naszej aktywności na Facebook

Jeśli macie jakieś pytania, sugestie, bądź uwagi to chętnie odpowiem.
« Ostatnia zmiana: Październik 29, 2015, 02:33:14 wysłana przez BocianXXXX »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline BocianXXXX

  • Użytkownik

# Kwiecień 23, 2016, 13:49:57
Hej, odkopuje temat :)

Na prośbę wielu graczy postanowiliśmy uruchomić pierwsze otwarte Alfa Testy DABA.

Do dyspozycji oddajemy wczesną wersję dostępną do tej pory jedynie na turniejach organizowanych w całej Polsce przy okazji różnych wydarzeń dla graczy jak PGA, GGF czy Pyrkon.

W pierwszej fazie testów uruchomiony jest jeden tryb - Deathmatch oraz dwie mapy “Enchanted Whispers” i “Desert Ruins”.

Z przyczyn technicznych, aktualnie, może grać jedynie max. 92 graczy równocześnie.
Obowiązuje zasada - “kto pierwszy ten lepszy” ;)

Zapraszam do spróbowania swoich sił na arenach DABA i wyrażenie opinii na Forum Testerów.


≫ Weź udział w Alfa Testach! ≪
≫ Forum Testerów ≪

ps. Zachęcam póki co grać na Firefoxie lub Microsoft Edge. Chrome i Opera troszkę sprawia nam obecnie psikusa ;)

Offline TomWojcik

  • Użytkownik

# Kwiecień 25, 2016, 09:49:21
Gratulacje.

Mogę zapytać skąd macie assety? Wyglądają znajomo.

Offline BocianXXXX

  • Użytkownik

# Kwiecień 25, 2016, 11:03:52
Wszystkie assety wykonujemy sami :)

Offline TomWojcik

  • Użytkownik

# Kwiecień 25, 2016, 11:14:00
No to klasa. Powodzenia!

Offline Rakieta

  • Użytkownik

# Maj 01, 2016, 18:00:16
Opera zawsze będzie sprawiać tego psikusa (chyba, że istnieje możliwość od strony silnika, ale nie sądzę).

Natomiast jeśli dobrze pamiętam można w JS walnąć skrypt, który wyłączy menu w prawym przycisku. Może to pomoże.


A można wiedzieć w czym została stworzona gra? To jakiś silnik?

Offline BocianXXXX

  • Użytkownik

# Maj 10, 2016, 16:50:25
Hej, sorrki że dopiero odpisuje ale coś szwankują powiadomienia e-mail na forum ;)

Jeśli chodzi o wyłączenie prawego klawisza w operze to nie jest to wielki problem... problemem będzie jeśli okaże się, że nie możemy podpiąć pod niego żadnego własnego eventu.
Tak czy inaczej będzie również wersja .exe gry.

Jeśli chodzi o silnik to jest w całości napisany przez nas. Niestety nic z dostępnych na rynku rozwiązań nie spełniało naszych oczekiwań... stąd napisaliśmy własny.
Gra jest napisana w AS3. Być może przepiszemy ją na js jeśli zajdzie takowa potrzeba.