Autor Wątek: UNITY - Normal mapa jest niewidoczna.  (Przeczytany 1036 razy)

Offline krzychulak

  • Użytkownik

# Październik 23, 2015, 21:43:32
Witam, zrobiłem model kamienia, wypalilem mu normal mape z hi i low poly modelu, a nastepnie eksportowałem go do unity... jednak tam czy bez czy z normal mapa model wyglada tak samo...

Po prostu tworze material - Bumbed diffuse, daje bazowa teksture, a ponizej normal mape... Jednak model nie zmienia swojego kształtu zgodnie  z normal mapa, w blenderze jest dobrze, ale w unity nie...

Ponizej podaje link do pobrania modelu i tekstur, prosze o pomoc, moze mam cos z unity :)

http://przeklej.org/file/a8g5MV/graff.rar

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline koirat

  • Użytkownik

# Październik 23, 2015, 22:39:44
Po pierwsze model nie zmieni swojego kształtu, jedynie pod wpływem światła będzie on odpowiednio zaciemniony w niektórych miejscach. Więc po pierwsze czy masz jakieś światło na scenie inne niż ambient ?

Po drugie sprawdź czy masz zaznaczone że tekstura to normalmapa w ustawieniach tekstury ?