Autor Wątek: Unity - Uniewidacznia model... niewidzialne ściany...  (Przeczytany 1146 razy)

Offline krzychulak

  • Użytkownik

# Październik 17, 2015, 13:36:02
Witam, otoz ma problem z pewnym modelem - Wyeksportowałem z blendera model do Unity, na scenie model jest pełny z wszystkimi ścianami, jednak po odpaleniu gry model staje się niewidoczny i przezroczysty ( screen ponizej) - Jakies propozycje jak to naprawić?

Z góry b. dziekuje :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline koirat

  • Użytkownik

# Październik 17, 2015, 17:23:59
Jaki shader (materiał) masz na modelu. Już drugi raz masz problem z grafiką w unity i drugi raz prosimy cię o podanie tych informacji. Na przyszłość od razu możesz napisać z czego korzystasz.

Na oko to może być to również przycięcie przez kamerę zobacz jakie masz ustawienia kamery. (clipping planes)

Offline polkom21

  • Użytkownik
    • BLOG

# Październik 17, 2015, 23:00:19
Ale nie koniecznie musi być to wina unity. Możliwe, że źle jest stworzony model. Placeholder w modelu ma dwie strony. Lewą i prawą. Wystarczy, że masz z jednej strony odwrotnie placeholdery i unity może to renderować jak byś oglądał model kamerą od środka.