Autor Wątek: Normal mapy nie wyswietlane w Unity 3D...  (Przeczytany 1292 razy)

Offline krzychulak

  • Użytkownik

# Październik 16, 2015, 18:20:19
Witam, mam problem z wypalaniem normal mapy. Otóż wypaliłem nomral map'e na blenderze, różnica jest zauwazalna przed i po, także w blenderze udało się. Chciałem to przeniesc do Unity, zrobiłem to, ale obiekt jest kanciaty, jakby bez normalki.

W blenderze przypisałem materiał, teksture itd - Bazowałem na tutku. Wiec wczytalem normal mape do unity i nalozyłem na model, jednak to nic nie dało. Ponizej pokazuje róznice w blenderze, a Unity, prosze o pomoc. Moze cos mi umkneło.


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline komorra

  • Użytkownik
    • Blog naszego teamu (o grze Voxelfield)

# Październik 16, 2015, 21:38:33
A jakiego shadera używasz w materiale? Spróbuj jakiś ze słowem bump. Dopilnuj żeby normalmapa w assetach wczytała się jako normalmapa (można to ustawić w inspektorze).

Offline krzychulak

  • Użytkownik

# Październik 17, 2015, 11:56:54
A jakiego shadera używasz w materiale? Spróbuj jakiś ze słowem bump. Dopilnuj żeby normalmapa w assetach wczytała się jako normalmapa (można to ustawić w inspektorze).
Mam bumbed diffuse w podkategorii shaderów "mobile" - Dodatkowo zmienilem juz w insepktorze normal map, ale nadal jest to samo.

EDIT: Zrobiłem to na innym modelu, może po prostu słabo wypalilem normalke i zmiany nie były widoczne dla gołego oka i chyba działa :) Temat do zamkniecia :)
« Ostatnia zmiana: Październik 17, 2015, 12:18:26 wysłana przez krzychulak »

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Październik 18, 2015, 16:56:48
Nie zamykamy tu tematów :) Fajnie że wpadłeś na prawdopodobne rozwiązanie i się z nim podzieliłeś.