Autor Wątek: Problem z Mixamo oraz Unity 3D, nie czyta animacji!  (Przeczytany 1137 razy)

Offline krzychulak

  • Użytkownik

# Październik 15, 2015, 18:04:23
Witam, otoz w mixamo zriggowałem automatycznie model, dodale kilka animacji które nastepnie sciagnalem. W formacje FBX ( nie wiem czy dobrze), nastepnie otworzyłem je w unity i zaznaczyłem jako animacje, działała, jednak nie moge dodac ją do modelu, po prostu się nie da.

Jakies sugestie? Pozdrawiam

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Furry

  • Użytkownik
    • DevBlog

# Październik 15, 2015, 20:53:46
a dobrze importujesz rigga? W sensie dla modelu i animacji(podczepionej zapewne pod animation controller)

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Październik 15, 2015, 20:55:12
Zakładam, że mowa o Unity 5. Jak ustawisz zrigowany model na scenie, to powinieneś mieć w inspektorze komponent Animator oraz pole Controller. Musisz stworzyć nowy Animator Controller, przeciągnąć do niego animacje i podpiąć go do modelu.

Offline krzychulak

  • Użytkownik

# Październik 16, 2015, 17:55:42
Problem rozwiazany, sciagałem fbx, a powinienie fbx for unity :)

Pozdrawiam!