Autor Wątek: Ancient Tower  (Przeczytany 1272 razy)

Offline Chimerian

  • Użytkownik
    • Profil na Warsztat.GD

  • +5
# Wrzesień 24, 2015, 21:08:53
Ancient Tower to gra reprezentująca gatunek Tower Defense. Zadaniem gracza jest powstrzymywanie kolejnych fal przeciwników poprzez stawianie wież obronnych przy drodze, po której poruszają się wrogowie. W wersji na WSoC przewiduję udostępnienie:
  • dwóch typów wież (koszary i łucznicy) z możliwością dokonania kilku ulepszeń
  • ok. pięciu typów przeciwników
  • ok. pięciu plansz z możliwością wyboru jednego z trzech poziomów trudności

Grę tworzę od 3 miesięcy. Jest to mój pierwszy projekt tworzony na silniku Unity. Głównym celem rozpoczęcia prac nad grą była chęć nauczenia się obsługi silnika. Aktualnie pracuję nad wyeliminowaniem poważniejszych błędów, dopracowaniem grafiki, oraz dodaniem kolejnych etapów i rodzajów przeciwników. Myślę że na WSoC uda się pokazać coś ciekawego :)

W załączniku wygląd pierwszej planszy ;)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 24, 2015, 21:10:37 wysłana przez Chimerian »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Chimerian

  • Użytkownik
    • Profil na Warsztat.GD

# Październik 02, 2015, 18:42:21
Link do wersji pokazowej na WSOC 2015:
www.chimerian.net/WSOC2015/AncientTower.zip

Nie wszystko udało się zrealizować, ale mimo to jestem zadowolony z wyniku pracy.

Wersja na WSoC zawiera:
- dwa typy wież (koszary i kulomioci)
- pięć typów przeciwników
- cztery plansze z możliwością wyboru jednego z trzech poziomów trudności

Jak widać, prawie wszystkie założenia zostały spełnione :)