Autor Wątek: Implementacja gry "Krechy" - Cocos2d-x  (Przeczytany 1613 razy)

Offline Drwalcore

  • Użytkownik

# Wrzesień 16, 2015, 16:07:06
Witajcie!

Piszę sobie dla siebie grę Krechy na iOS. Jest to moja pierwsza stycznosć z programowaniem gier w jakiejkolwiek postaci, na codzień programuję mobilnie zawodowo. Powinna ona być robiona w Cocosie, co za tym idzie w C++.

Chciałbym się Was zapytać o poradę, (nie o wyręczenie!), jak zacząć od czego zacząć pisanie takiej gry?
http://www.oi.edu.pl/old/php/show.php?ac=p171900&module=show&file=kacik/krechyo

UI nie jest problemem, ono będzie później. Moimi pierwszymi pomysłami są:
1. zczytywanie tablicy/macierzy z pliku z zaznaczonym krzyżem
2. Później ustawienie kropki za pomocą SET(x,y)
3. Sprawdzenie czy kropka może się tam znajdować Test(x,y)

Niestety dalej nie mam nic w głowie jakbym mógł to zrobić. Czy Wy, jako bogatsi o doswiadczenia, możecie mi wskazać drogę w tej mgle :)

Pozdrawiam,
Drwalcore

Wybaczcie mi te zmiany co chwila, ale wciskanie alt+s spowodowało wysłanie tematu :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 16, 2015, 16:16:05 wysłana przez Drwalcore »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych