Autor Wątek: White Red Drift  (Przeczytany 2568 razy)

Offline bilek993

  • Użytkownik

# Sierpień 14, 2015, 15:06:03
Tytuł: White Red Drift

Gatunek: Wyścigi

Opis: Przygotuj się na driftowanie w abstrakcyjnym świecie. Zwiększ swoje umiejętności driftowania i zostań najlepszym graczem na świecie. Wszystko zależy od ciebie! Wszystko co musisz zrobić to drift. W White Red Drift, nauczysz się sztuki jazdy bokiem. Praktykuj na 5 torach. White Red Drift posiada piękną i prostą oprawę graficzną.

Download:
Rozmiar: 117 MB

Screeny:


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

  • +1
# Sierpień 14, 2015, 15:13:47
Cytuj
117 MB
Na pewno nie pomyliłeś jednostki w tym rozmiarze? ;)

Offline CheshireCat

  • Użytkownik

# Sierpień 14, 2015, 15:18:04
Na pewno nie pomyliłeś jednostki w tym rozmiarze? ;)

Wydaje mi się, że Krzysiek jest zwolennikiem Kantowskich osądów na podstawie doświadczenia i danych naoczności i romantycznie uważa, że wszystko zajmuje tyle pamięci na ile wygląda ;)
Pewnie zbudowane jest to na pamięciożernym silniku, bo faktycznie wygląda na mniej.

Sorry za offtop: odbija mi, bo muszę się uczyć do egzaminu z filozofii w ramach postępowania doktorskiego :/

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

  • +1
# Sierpień 14, 2015, 15:24:19
Cytuj
Wydaje mi się, że Krzysiek jest zwolennikiem Kantowskich osądów na podstawie doświadczenia i danych naoczności i romantycznie uważa, że wszystko zajmuje tyle pamięci na ile wygląda ;)
Uważam że powinno zajmować, a nie że zajmuje. To była ironia, o czym świadczy emotikon na końcu zdania. Następnym razem jak posłużę się ironią w Internecie umieszczę dwa. ;) ;)

Tak czy inaczej na grę mobilną bez jakiegoś szczególnie rozbudowanego contentu jest to zdecydowanie za dużo.

Offline bilek993

  • Użytkownik

# Sierpień 14, 2015, 16:26:47
Głównym powodem rozmiaru gry jest technologia Enlighten, użyta w tej grze, która tworzy ogromne pliki z danymi potrzebnymi do generowania oświetlenia...

Offline koirat

  • Użytkownik

  • +6
# Sierpień 14, 2015, 22:21:12
Jakiego oświetlenia ;) ;)

Offline Oti

  • Użytkownik

  • +1
# Sierpień 15, 2015, 02:37:38
W takiej gierce to akurat lepiej by było, gdyby oświetlenie nie istniało. Niech tekstury będą po prostu odpowiednio pocieniowane, to praktycznie zerowym kosztem zyskasz i na rozmiarze i na wydajności-pójdzie(i zmieści się :P) na większej liczbie telefonów.

@edit
Już chciałem pobrać, ale odstraszyło mnie to(informacja o uprawnieniach aplikacji):
Cytuj
-Zdjęcia, multimedia i pliki
Używa co najmniej jednego z tych rodzajów danych: pliki na urządzeniu (zdjęcia, filmy i pliki audio), pamięć zewnętrzna urządzenia
-Informacje o połączeniu Wi‑Fi
Pozwala aplikacji na dostęp do informacji o połączeniach Wi-Fi – np. na sprawdzenie, czy Wi-Fi jest włączone, oraz odczytanie nazw połączonych urządzeń Wi-Fi
-Identyfikator urządzenia i informacje o połączeniach
Pozwala aplikacji na odczytanie numeru telefonu i identyfikatora urządzenia, sprawdzenie, czy połączenie jest aktywne, oraz poznanie numeru, z którym jest nawiązane połączenie
Po co gmerasz w wifi i połączeniach?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 15, 2015, 02:43:47 wysłana przez Oti »

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

  • +2
# Sierpień 15, 2015, 12:33:20
Głównym powodem rozmiaru gry jest technologia Enlighten, użyta w tej grze, która tworzy ogromne pliki z danymi potrzebnymi do generowania oświetlenia...
Efekt: tu i tam podłoga jest podświetlona lekko na czerwono od odbicia ściany, a układ tych czerwonych poświat (bo normalne cienie są liczone real-time) jest trzymany dla każdego możliwego położenia słońca, które w grze jest pewnie statyczne.

Polecam się zastanowić, czy te czerwone poświaty są warte appki ważącej 100+ MB.

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

  • +1
# Sierpień 15, 2015, 18:09:11
Cytuj
To była ironia, (...)
Nie, to był sarkazm. Ironia to coś zgoła innego.

OP: Nie przejmuj się za bardzo narzekaniami, że gra zajmuje za dużo. Obecnie 100+MB to nie jest już problem, gdy wszystkie nowe urządzenia mają po 16+GB wbudowanej pamięci.
Zastosowałbym się natomiast do rady Oti i zmniejszył listę potrzebnych uprawnień. Tak naprawdę jedyne, co gra ewentualnie może żądać to Internet (do reklam, highscore'ów in the cloud, etc.).

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Sierpień 15, 2015, 19:29:21
Cytuj
Nie, to był sarkazm. Ironia to coś zgoła innego.
Nie było to pisane jako złośliwe, bo co mi do tego? Ot, takie przyjacielskie wytknięcie szczegółu, że taka gra nie powinna tyle ważyć.

Inna kwestia, że według SJP sarkazm jest odmianą ironii.

Cytuj
Obecnie 100+MB to nie jest już problem, gdy wszystkie nowe urządzenia mają po 16+GB wbudowanej pamięci.
Strasznie uogólniasz. Jest masa urządzeń, które tyle nie mają. Wszystkie nowe - OK. Ale nie wszystkie. Nie każdy goni za nowościami i moim zdaniem szkoda tracić tą część potencjalnych odbiorców.

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Sierpień 15, 2015, 20:59:01
Cytuj
moim zdaniem szkoda (...)
A moim zdaniem lepiej spojrzeć na statystyki i przeprowadzić rachunek zysków i strat. Obecnie 80%+ telefonów działa na Androidzie 4.1 albo nowszych. Sam system zajmuje tutaj przynajmniej około 1GB, więc siłą rzeczy telefon, na którym działa, posiadać musi znacznie większą ilość pamięci. Można spojrzeć na przykład na porównanie z zeszłego roku: tylko tańsze wynalazki Motoroli mają mniej niż 16GB.

Oczywiście w przypadku gry OP może jeszcze dochodzić dodatkowy czynnik w postaci wymagań co do GPU, co samo w sobie eliminuje starsze (i zapewne mniej pojemne) modele.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 16, 2015, 05:50:46 wysłana przez Xion »

Offline koirat

  • Użytkownik

  • +8
# Sierpień 15, 2015, 21:13:41
Ale te 100Mb trzeba jeszcze ściągnąć, jak bym nie był na WIFI to bym najnormalniej w świecie zrezygnował ze ściągnięcia tej gry.

Offline Oti

  • Użytkownik

  • +2
# Sierpień 15, 2015, 21:27:46
@koirat
+1

A czasem nawet i to wifi jest mizerne i przy prędkości 50kbps może po prostu zabraknąć czasu by to pobrać.

Offline Karol

  • Użytkownik

  • +8
# Sierpień 15, 2015, 23:23:57
Sam system zajmuje tutaj przynajmniej około 1GB, więc siłą rzeczy telefon, na którym działa, posiadać musi znacznie większą ilość pamięci.
Nie powiedziałbym, jest wiele modeli, które mają np. 4GB z czego połowa dostępna dla użytkownika, do tego brak możliwości instalowania aplikacji na karcie (mowa głównie o wynalazkach dostępnych w ramach abonamentu). Chyba tylko flagowce mają po 16GB+.

Btw. link do porównania jest... w ogóle go nie ma ;)

Wg mnie wymówki typu co tam 100MB, każdy ma teraz 16GB to po prostu lenistwo, zbierze się taki jeden, drugi i trzeci i cały telefon zatkany jakimś crapem. A stać nas na więcej, trzeba dążyć do tego, żeby swoje granice przesuwać, a jak ma się gdzieś innych to i oni będą mieli cię gdzieś.

Pobrałem i chciałem zagrać, ale zostałem zaatakowany reklamą zanim w ogóle cokolwiek kliknąłem (pomijam ten bezsensowny biały ekran).
« Ostatnia zmiana: Sierpień 15, 2015, 23:28:33 wysłana przez Karol »