Autor Wątek: Shaderowe Compo - runda 4 - 08.08.2015 [wyniki]  (Przeczytany 1756 razy)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Sierpień 08, 2015, 10:11:37
Startujemy już za niecałą godzinę. :)



Informacje: http://warsztat.gd/news/1309/shaderowe_compo_startuje!_-_terminy_i_regulamin

08.08.2015 o 10:00 zostanie ogłoszony temat. Od tego czasu macie 8 godzin aby napisać nawiązujący do niego shader w serwisie shadertoy.com. W finałowej rundzie punkty są liczone podwójnie!

Zgłoszenia razem z linkiem, screenshotem i pełnym kodem źródłowym shadera należy nadsyłać na adres shader4@warsztat.gd.



           
Regulamin ogólny: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29527.0
Regulamin konkursu Shaderowego: http://warsztat.gd/news/1309/shaderowe_compo_startuje!_-_terminy_i_regulamin
Skrót regulaminu & zasady lokalne:
  • tworzenie shadera rozpoczyna się 08.08.2015 10:00 CET
  • temat: TBA
  • koniec Compo i ostateczny termin nadsyłania prac to 08.08.2015 18:00 CET
  • można używać wyłącznie tekstur szumów dostępnych na shadertoy.com
  • shadery należy otagować w serwisie shadertoy tagiem #warsztat
  • zespoły jednoosobowe
  • głosowanie na prace innych uczestników w systemie 3-2-1
  • zgłoszenia razem z linkiem do shadera na stronie shadertoy.com, screenshotem i pełnym kodem źródłowym shadera należy nadsyłać na adres shader4@warsztat.gd
  • zwycięzca Compo otrzyma nagrodę w postaci książki Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL ufundowanej przez Wydawnictwo Naukowe PWN.


Paczka z pracami/wyniki:

[tba]

Klasyfikacja łączna:
« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2015, 12:18:15 wysłana przez Dab »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Sierpień 08, 2015, 11:00:14
Temat finałowej rundy Shaderowego Compo to:

Stare odchodzi, nowe przychodzi

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +2
# Sierpień 11, 2015, 10:42:58
Na Compo przyszły dwie prace, w związku z czym punktacja została nadana wedle kolejności zgłoszeń.

Lista prac:

Life of a tree - Adam27 - https://www.shadertoy.com/view/ltlSRl
plants - Miłosz Makowski - https://www.shadertoy.com/view/XllSzs

Klasyfikacja łączna:


Dzięki za udział uczestnikom wszystkich 4 edycji. Już niebawem "normalne" cykliczne compo z pisaniem gry. :)