Autor Wątek: Shaderowe Compo - runda 4 - 08.08.2015 [wyniki]  (Przeczytany 1609 razy)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Sierpień 08, 2015, 08:11:37
Startujemy już za niecałą godzinę. :)



Informacje: http://warsztat.gd/news/1309/shaderowe_compo_startuje!_-_terminy_i_regulamin

08.08.2015 o 10:00 zostanie ogłoszony temat. Od tego czasu macie 8 godzin aby napisać nawiązujący do niego shader w serwisie shadertoy.com. W finałowej rundzie punkty są liczone podwójnie!

Zgłoszenia razem z linkiem, screenshotem i pełnym kodem źródłowym shadera należy nadsyłać na adres [email protected].



           
Regulamin ogólny: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29527.0
Regulamin konkursu Shaderowego: http://warsztat.gd/news/1309/shaderowe_compo_startuje!_-_terminy_i_regulamin
Skrót regulaminu & zasady lokalne:


Paczka z pracami/wyniki:

[tba]

Klasyfikacja łączna:
« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2015, 11:18:15 wysłana przez Dab »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Sierpień 08, 2015, 09:00:14
Temat finałowej rundy Shaderowego Compo to:

Stare odchodzi, nowe przychodzi

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +2
# Sierpień 11, 2015, 08:42:58
Na Compo przyszły dwie prace, w związku z czym punktacja została nadana wedle kolejności zgłoszeń.

Lista prac:

Life of a tree - Adam27 - https://www.shadertoy.com/view/ltlSRl
plants - Miłosz Makowski - https://www.shadertoy.com/view/XllSzs

Klasyfikacja łączna:


Dzięki za udział uczestnikom wszystkich 4 edycji. Już niebawem "normalne" cykliczne compo z pisaniem gry. :)