Autor Wątek: Runner  (Przeczytany 1626 razy)

Offline Marszal

  • Użytkownik

  • +1
# Sierpień 06, 2015, 00:01:42
Runner to gra zręcznościowa napisana w Javie oraz w Slick2D. Slick2D jest biblioteką opakowującą LWJGL (Lightweight Java Game Library), zaś LWJGL jest opakowaniem OpenGL'a w Javie :). Slick2D polecam do szybkiego tworzenia gier.

Jeden z poziomów:


Download:
https://www.dropbox.com/s/5hr7zy46cyc28or/runner-1.0.zip?dl=0

Kod źródłowy:
https://github.com/Marszal/runner

Mile widziane komentarze na temat gry oraz kodu źródłowego :)
« Ostatnia zmiana: Październik 08, 2015, 20:12:24 wysłana przez Marszal »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline 4hitch

  • Użytkownik

# Sierpień 23, 2015, 16:25:21
Zobaczyłem twoją grę, troszkę testowałem i dwie podpowiedzi:

Gry tego typu wymagają dobrej precyzji trafienia w "szparę", sam robiłem Bombermana więc polecam podejście takie:
- Jeżeli gracz "nachalnie" chce przejść, czyli np. chce przejść w dół, ale jego 1/3 opiera się o ścianę, najlepiej "ześlizgnąć" gracza ze ściany, poprawi to zdecydowanie dynamikę twojej gry i grywalność, bo zdarza się że bez sensu próbuje przejść przez szparę zahaczając jedynie 2,3 pikselami.

Druga podpowiedź to ogień - zdaje się że grafika ognia ma 1,2 piksele przezroczyste (lub gracz) przez co zdarzyło mi się dwa razy zginąć mimo, że myślałem, że stoję w dobrej pozycji. Możesz zmniejszyć troszkę kolizje dla ognia, wtedy taka sytuacja nie będzie się zdarzać lub wymienić grafikę dla ognia.


Offline Marszal

  • Użytkownik

# Październik 08, 2015, 20:14:10
Dzięki za odpowiedź.

Wielu osobom nie podobało się to, że po utracie wszystkich żyć gra zaczyna się od nowa. Zmieniłem to. Teraz po utracie wszystkich żyć gracz uzyskuje dodatkowe jedno i jest cofany do poprzedniego poziomu.

Download:
https://www.dropbox.com/s/5hr7zy46cyc28or/runner-1.0.zip?dl=0