Autor Wątek: Jak wykrywać klikniecie myszka tylko w wybrane collidery?  (Przeczytany 1595 razy)

Offline mateusy04

  • Użytkownik

# Sierpień 03, 2015, 01:28:05
Witam. Mam pewien problem z myszka a mianowicie: chcę zrobić grę z widokiem z góry gdzie będą pola na których można będzie ustawić jakieś obiekty (nie istotne). Każdy taki obiekt posiada swój collider większy niż obiekt aby wykrywać kolizje gdy przeciwnik zbliża się do takiego obiektu. Mam jednak problem - wybór takiego pola odbywać ma się poprzez klikniecie na niego myszką. Jak zrobić to, aby myszka nie widziała colliderów obiektów a tylko te od pól? Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Sierpień 03, 2015, 03:57:46
Filtrowanie po tagach czy coś w ten deseń?

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • FotoGry

# Sierpień 03, 2015, 04:29:01
Jak robisz przy kliknięciu Raycast, to możesz w nim ustawić jaką warstwę ma łapać (a dokładniej maskę warstw). Obiekt z colliderem pola wrzuć na tą warstwę i gotowe ;)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 03, 2015, 04:30:39 wysłana przez JasonVoorhees »

Offline mateusy04

  • Użytkownik

# Sierpień 03, 2015, 12:51:02
Jak robisz przy kliknięciu Raycast, to możesz w nim ustawić jaką warstwę ma łapać (a dokładniej maskę warstw). Obiekt z colliderem pola wrzuć na tą warstwę i gotowe ;)

O to mi chodziło. Wielkie dzięki :D