Autor Wątek: Postrzeganie znanych, darmowych silników  (Przeczytany 3376 razy)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

  • +2
# Sierpień 03, 2015, 20:50:13
Cytuj
Jak dla mnie, i tak w Unity techniczne sprawy załatwili lepiej niż ja pisząc swój pokraczny silnik.
No właśnie w tym problem, że tak niestety nie jest.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • http://laggyluk.com

  • +2
# Sierpień 03, 2015, 22:45:19
No właśnie w tym problem, że tak niestety nie jest.
nie mierz innych swoją miarą :P

Offline Vipa

  • Redaktor

  • +2
# Sierpień 03, 2015, 22:52:13
Zmuszony jestem używać unity, więc napiszę tylko, że biorąc pod uwagę "idiotoodporność" Unity, to jest całkiem znośnie.
Oczywiście jakieś tam określone funkcjonalności napisałbym sam (dla mnie) lepiej, działałoby to zdecydowanie szybciej, ale tylko ja byłbym w stanie tego używać ;).

Offline Karol

  • Użytkownik

# Sierpień 03, 2015, 23:06:06
Z punktu odbiorcy/konsumenta prawda jest taka jak Krzysiek K. pisze - praktycznie każda gra w Unity ma problemy wydajnościowe, takie nawet Pillars of Eternity potrafi spadać z stabilnych 60fps do 15fps bez wyraźnej przyczyny, nie mówiąc o tym, że ładuje się dłużej niż Wiedźmin 3. Nigdy Unity nie używałem i nie wiem czy to wynika z silnika czy z lenistwa/nieumiejętności programistów, prawda pewnie leży po środku ;).

Jedyna gra na Unity jaką znam, a która działa zadowalająco to Hearthstone.

Offline wezu

  • Użytkownik

  • +3
# Sierpień 03, 2015, 23:44:06
Unity staje się ofiarą własnego sukcesu. Tysiące amatorów korzysta z Unity tworząc kiepskie gry, które często nie wychodzą poza etap to-co-było-w-tutorialu +tanizna z asset store. Niczym plastikowy widelec z napisem Made in China.
UDK zawsze będzie (mi) się (dobrze) kojarzyć z Unreal Tournament 3, Unity z tą masą bezkształtnych clonów.

Nie znaczy to wcale, że nie ma i nie będzie dobrych gier na Unity, ani tym bardziej że wszyscy użytkownicy Unity to amatorzy, bo to oczywista bzdura... ale jeśli chodzi o subiektywne odczucia, to ja właśnie tak to widzę.

Offline chupachups

  • Użytkownik

# Sierpień 05, 2015, 00:24:45
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, zdecydowałem nauczyć się przynajmniej trochę Unity, raczej nie będę tworzył gier profesjonalnie, więc nie ma się o co martwić, robię to raczej dla siebie.
Jeszcze raz dziękuję.