Autor Wątek: Mroczny labirynt  (Przeczytany 2167 razy)

Offline grzegorz

  • Użytkownik

# Lipiec 31, 2015, 23:44:30
Witajcie

"Mroczny labirynt" gra na WSOC 2015.
Pracę na tą grą zacząłem pod koniec 2014.

Obecnie zostało już zrobione:
- generowanie labiryntu (2014)
- obsługa sterowania (2014)

TODO:
- kolizje
- widok 3D

Technologia:
- czysty JavaScript
- WebGL

Labirynt generowany jest przez shader, rysowany jest na podstawie funkcji odległości.
Funkcja odległości będzie też użyta do testu kolizji ze ścianami.
Docelowo grafika będzie 3D.

Gra jest dostępna pod adresem: http://gwojcik.github.io/maze/
Celem gracza jest dotarcie do określonego miejsca w labiryncie.
Sterowanie odbywa się za pomocą klawiszy WSAD lub strzałek.
Mam zamiar dodać przeciwników i dodać bardziej złożony cel gry.


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline jarou

  • Użytkownik

# Sierpień 01, 2015, 13:40:07
Czyli z grubsza rzecz biorąc coś takiego?
Labirynt WebGL

PS. Dobry wszystkim, pierwszy post.

Offline zx81 (taxi_dr...

  • Użytkownik
    • Something Beautiful team

# Sierpień 01, 2015, 14:28:31
Czy cel jest zawsze osiagalny?

Offline grzegorz

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2015, 13:04:43
Czyli z grubsza rzecz biorąc coś takiego?
Labirynt WebGL
Planuje mniej więcej coś takiego, tylko widok będzie z góry.

Czy cel jest zawsze osiagalny?
Tak, punkty startu i końca są dobierane w taki sposób, żeby nie były zbyt blisko siebie i istniała między nimi ścieżka.

Offline grzegorz

  • Użytkownik

# Wrzesień 19, 2015, 23:36:36
Dostępna jest nowa wersja http://gwojcik.github.io/maze/
Jest to prawie ostateczna wersja na WSOC, do końca września mam zamiar jeszcze poprawić cienie.

Zmiany:
- dodane kolizje
- cienie
- optymalizacja generowania i wyświetlania labiryntu
- dodawanie świateł przez przyciśnięcie spacji
- kamera podążająca za graczem