Autor Wątek: Shaderowe Compo - runda 3 - 31.07.2015 [wyniki]  (Przeczytany 2768 razy)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +1
# Lipiec 30, 2015, 17:21:48
Przypominam, że 31.07.2015 o 20:00 startuje trzecia runda Shaderowego compo!



Informacje: http://warsztat.gd/news/1309/shaderowe_compo_startuje!_-_terminy_i_regulamin

31.07.2015 o 20:00 zostanie ogłoszony temat. Od tego czasu macie 2 godziny aby napisać nawiązujący do niego shader w serwisie shadertoy.com.

Zgłoszenia razem z linkiem, screenshotem i pełnym kodem źródłowym shadera należy nadsyłać na adres shader3@warsztat.gd.



           
Regulamin ogólny: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29527.0
Regulamin konkursu Shaderowego: http://warsztat.gd/news/1309/shaderowe_compo_startuje!_-_terminy_i_regulamin
Skrót regulaminu & zasady lokalne:
  • tworzenie shadera rozpoczyna się 31.07.2015 20:00 CET
  • temat: TBA
  • koniec Compo i ostateczny termin nadsyłania prac to 31.07.2015 22:00 CET
  • można używać wyłącznie tekstur szumów dostępnych na shadertoy.com
  • shadery należy otagować w serwisie shadertoy tagiem #warsztat
  • zespoły jednoosobowe
  • głosowanie na prace innych uczestników w systemie 3-2-1
  • zgłoszenia razem z linkiem do shadera na stronie shadertoy.com, screenshotem i pełnym kodem źródłowym shadera należy nadsyłać na adres shader3@warsztat.gd
  • zwycięzca Compo otrzyma nagrodę w postaci książki Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL ufundowanej przez Wydawnictwo Naukowe PWN.


Paczka z pracami/wyniki:

 
Klasyfikacja łączna:
« Ostatnia zmiana: Sierpień 03, 2015, 12:14:27 wysłana przez Dab »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Lipiec 31, 2015, 20:59:59
Temat Compo to:

Wszystko wygląda lepiej na tle eksplozji

Offline Xender

  • Użytkownik

# Lipiec 31, 2015, 23:04:19
No, coś tam wysłałem (2 minuty po czasie (bo tyle się mail pisał i linki kopiowały) i bez screena), głównie posklejane z pokradzionych kawałków. ^ ^

O dziwo nawet chyba działa o_O.

Offline miloszmaki

  • Użytkownik

# Lipiec 31, 2015, 23:07:34
Wszystko wygląda lepiej na tle eksplozji... ale czasu starczyło mi tylko na samą eksplozję ;)
https://www.shadertoy.com/view/XlXSzf

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +4
# Lipiec 31, 2015, 23:14:02
Tradycyjnie już mamy 3 zgłoszenia. ;)

Proszę o głosy w systemie 3-2 na adres shader3@warsztat.gd.

Lista prac:

Miłosz Makowski - explosion no. 12 - https://www.shadertoy.com/view/XlXSzf
Marcin Dziedzic - Better with explosion - https://www.shadertoy.com/view/4lfXRf
Xender - Cool guys... - https://www.shadertoy.com/view/XlfXRf

Offline Xender

  • Użytkownik

  • +1
# Lipiec 31, 2015, 23:33:43
Pozdrawiam pozostałych uczestników i gratuluję ciekawych prac. :)

Offline miloszmaki

  • Użytkownik

# Lipiec 31, 2015, 23:36:55
Pozdrawiam pozostałych uczestników i gratuluję ciekawych prac. :)
Dzięki, dołączam się do pozdrowień. Btw ciekawy pomysł z tym kluczem :)

Offline Kyroaku

  • Użytkownik

  • +4
# Sierpień 01, 2015, 00:10:23
Takze pozdrawiam i gratuluje :)

3 prace to chyba limit tego compo. Ostatnio tez kodzilem. Nic ciekawego nie mialem, ale i tak chcialem wyslac. Sila wyzsza zadecydowala, ze limit miejsc osagniety i kod zniknal xD (jakims cudem cofnalem strone tak, ze nie ostrzeglo przed utrata danych - ach te skroty myszkowe;)

No... A teraz najtrudniejsza czesc compo :)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 01, 2015, 00:20:40 wysłana przez Kyroaku »

Offline Adam27

  • Użytkownik

  • +4
# Sierpień 01, 2015, 10:37:40
@up: Wygląda na to, że masz rację z tym limitem. Ja też chciałem coś wysłać, ale gdzieś w połowie tworzenia shadera, po dodaniu jednej linijki (która normalnie działała poza shadertoyem) pojawił mi się "Unknown error" na początku kodu źródłowego i na tym musiałem zakończyć. :)

Gratulacje dla wszystkich uczestników i do następnego spotkania podczas edycji specjalnej!

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +3
# Sierpień 03, 2015, 12:14:19
Mamy wyniki 3 rundy. Gratulacje! Super-finał już w ten weekend. :)

 
Miłosz Makowski - explosion no. 12 - https://www.shadertoy.com/view/XlXSzf
  • wygląda profesjnonalnie
Xender - Cool guys... - https://www.shadertoy.com/view/XlfXRf
  • fajny pomysł
  • ciekawie wymyślone, zagłębiając się w kod oraz opis także zabawne :D, jednak na niekorzyść działa sporo cudzego kodu oraz wizualny efekt "mishmash" ;)
Marcin Dziedzic - Better with explosion - https://www.shadertoy.com/view/4lfXRf
  • plus za flagę Polski
  • ocena po poprawieniu linijki, przez którą u mnie shader był cały czarny