Autor Wątek: Shaderowe Compo - runda 1 - 15.07.2015 [wyniki]  (Przeczytany 2546 razy)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +6
# Lipiec 13, 2015, 13:47:02
Informacje: http://warsztat.gd/news/1309/shaderowe_compo_startuje!_-_terminy_i_regulamin

Pierwsza runda już w tę środę!

15.07.2015 o  18:00 zostanie ogłoszony temat. Od tego czasu macie 2 godziny aby napisać nawiązujący do niego shader w serwisie shadertoy.com.

Zgłoszenia razem z linkiem, screenshotem i pełnym kodem źródłowym shadera należy nadsyłać na adres shader1@warsztat.gd.



           
Regulamin ogólny: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29527.0
Regulamin konkursu Shaderowego: http://warsztat.gd/news/1309/shaderowe_compo_startuje!_-_terminy_i_regulamin
Skrót regulaminu & zasady lokalne:
  • tworzenie shadera rozpoczyna się 15.07.2015 18:00 CET
  • temat: Raz planeta, na zawsze planeta!
  • koniec Compo i ostateczny termin nadsyłania prac to 15.07.2015 20:00 CET
  • można używać wyłącznie tekstur szumów dostępnych na shadertoy.com
  • zespoły jednoosobowe
  • głosowanie na prace innych uczestników w systemie 3-2-1
  • zgłoszenia razem z linkiem do shadera na stronie shadertoy.com, screenshotem i pełnym kodem źródłowym shadera należy nadsyłać na adres shader1@warsztat.gd
  • zwycięzca Compo otrzyma nagrodę w postaci książki Shadery. Zaawansowane programowanie w GLSL ufundowanej przez Wydawnictwo Naukowe PWN.


Paczka z pracami/wyniki:

Klasyfikacja łączna:
Uczestnik/compo15.07.2015Suma punktów
Kyroaku   1            25
Adam27   2            18
Ania LuL   3            15
« Ostatnia zmiana: Lipiec 31, 2015, 15:51:43 wysłana przez Dab »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

  • +2
# Lipiec 13, 2015, 13:48:39
Bwahaha, akurat wtedy wziąłem wolne >:D

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Lipiec 13, 2015, 15:51:32
Heh, a ja dokładnie wtedy jestem zajęty. :P

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Lipiec 15, 2015, 19:00:06
Temat: Raz planeta, na zawsze planeta!

Czas start! :)

https://www.shadertoy.com/new

Offline Kyroaku

  • Użytkownik

  • +1
# Lipiec 15, 2015, 19:03:35
Co z teksturami ? :D

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Lipiec 15, 2015, 19:05:53
Dobre pytanie. Można używać wyłącznie tekstur szumów dostępnych na shadertoy. Niestety shadertoy (a raczej przeglądarki) nie obsługuje już zewnętrznych tekstur.

Offline Kyroaku

  • Użytkownik

# Lipiec 15, 2015, 19:13:40
Czyli nie mogę sobie wziąć tekstury np Nyan Cat, która jest na shadertoy ?

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +1
# Lipiec 15, 2015, 19:18:48
Nie, z tekstur na shadertoy.com używamy tylko szumów. Koty rysujemy proceduralnie. ;)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Lipiec 15, 2015, 21:12:24
Pamiętajcie przestawić shader na publiczny (public + api -> publish), bo inaczej link nie będzie działał. :)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Lipiec 15, 2015, 21:20:05
I jeszcze jedna prośba - otagujcie shadery na shadertoy.com tagiem #warsztat. Dzięki i niedługo zaczniemy głosowanie. :)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +2
# Lipiec 17, 2015, 19:33:44
Mieliśmy małe problemy techniczne z przygotowaniem paczki do głosowania, ale możemy ruszać. :)

Nadeszły 3 prace. Uczestników proszę o głosowanie w systemie 3-2 na adres shader1@warsztat.gd do końca niedzieli (ale im szybciej tym lepiej).

Lista prac:

Kyroaku - na zawsze planeta - https://www.shadertoy.com/view/XlXSD7
    Adam27 - The Red Planet - https://www.shadertoy.com/view/4lfSD7
      Ania LuL - Oceaniczna planeta - https://www.shadertoy.com/view/XtfSW7

        Offline Dab

        • Redaktor
          • blog

        • +3
        # Lipiec 18, 2015, 01:43:13
        Mamy wyniki. Rywalizacja była wyjątkowo zacięta, bo wszyscy uczestnicy zdobyli równą ilość punktów. Zgodnie z regulaminem miejsca zajmowane są zatem według daty otrzymania zgłoszenia emailem. Gratulacje dla wszystkich uczestników! :)


        Kyroaku - na zawsze planeta - https://www.shadertoy.com/view/XlXSD7
        • Za pomysłowość
        Adam27 - The Red Planet - https://www.shadertoy.com/view/4lfSD7
        • Nigdy w życiu pewnie czegoś takiego nie napiszę
        • wygenerowany teren wygląda bardzo przyzwoicie, jednak widać sporo migających artefaktów, a po dłuższej pracy shadera, obraz traci jakość, co raczej nie jest zamierzonym efektem
        Ania LuL - Oceaniczna planeta - https://www.shadertoy.com/view/XtfSW7
        • sama planeta wygląda bardzo ładnie, jednak brakuje mi czegoś w tle. Nie mniej, autor dobrze ocenił swoje możliwości i praca wydaje się być skończona, co jest niezłym plusem.


        Klasyfikacja łączna:

        Uczestnik/compo15.07.2015Suma punktów
        Kyroaku   1            25
        Adam27   2            18
        Ania LuL   3            15