Autor Wątek: Shaderowe Compo - runda 1 - 15.07.2015 [wyniki]  (Przeczytany 2247 razy)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +6
# Lipiec 13, 2015, 11:47:02
Informacje: http://warsztat.gd/news/1309/shaderowe_compo_startuje!_-_terminy_i_regulamin

Pierwsza runda już w tę środę!

15.07.2015 o  18:00 zostanie ogłoszony temat. Od tego czasu macie 2 godziny aby napisać nawiązujący do niego shader w serwisie shadertoy.com.

Zgłoszenia razem z linkiem, screenshotem i pełnym kodem źródłowym shadera należy nadsyłać na adres [email protected].



           
Regulamin ogólny: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29527.0
Regulamin konkursu Shaderowego: http://warsztat.gd/news/1309/shaderowe_compo_startuje!_-_terminy_i_regulamin
Skrót regulaminu & zasady lokalne:


Paczka z pracami/wyniki:

Klasyfikacja łączna:
Uczestnik/compo15.07.2015Suma punktów
Kyroaku   1            25
Adam27   2            18
Ania LuL   3            15
« Ostatnia zmiana: Lipiec 31, 2015, 13:51:43 wysłana przez Dab »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

  • +2
# Lipiec 13, 2015, 11:48:39
Bwahaha, akurat wtedy wziąłem wolne >:D

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Lipiec 13, 2015, 13:51:32
Heh, a ja dokładnie wtedy jestem zajęty. :P

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Lipiec 15, 2015, 17:00:06
Temat: Raz planeta, na zawsze planeta!

Czas start! :)

https://www.shadertoy.com/new

Offline Kyroaku

  • Użytkownik

  • +1
# Lipiec 15, 2015, 17:03:35
Co z teksturami ? :D

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Lipiec 15, 2015, 17:05:53
Dobre pytanie. Można używać wyłącznie tekstur szumów dostępnych na shadertoy. Niestety shadertoy (a raczej przeglądarki) nie obsługuje już zewnętrznych tekstur.

Offline Kyroaku

  • Użytkownik

# Lipiec 15, 2015, 17:13:40
Czyli nie mogę sobie wziąć tekstury np Nyan Cat, która jest na shadertoy ?

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +1
# Lipiec 15, 2015, 17:18:48
Nie, z tekstur na shadertoy.com używamy tylko szumów. Koty rysujemy proceduralnie. ;)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Lipiec 15, 2015, 19:12:24
Pamiętajcie przestawić shader na publiczny (public + api -> publish), bo inaczej link nie będzie działał. :)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Lipiec 15, 2015, 19:20:05
I jeszcze jedna prośba - otagujcie shadery na shadertoy.com tagiem #warsztat. Dzięki i niedługo zaczniemy głosowanie. :)


Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +3
# Lipiec 17, 2015, 23:43:13
Mamy wyniki. Rywalizacja była wyjątkowo zacięta, bo wszyscy uczestnicy zdobyli równą ilość punktów. Zgodnie z regulaminem miejsca zajmowane są zatem według daty otrzymania zgłoszenia emailem. Gratulacje dla wszystkich uczestników! :)


Kyroaku - na zawsze planeta - https://www.shadertoy.com/view/XlXSD7
  • Za pomysłowość
Adam27 - The Red Planet - https://www.shadertoy.com/view/4lfSD7
  • Nigdy w życiu pewnie czegoś takiego nie napiszę
  • wygenerowany teren wygląda bardzo przyzwoicie, jednak widać sporo migających artefaktów, a po dłuższej pracy shadera, obraz traci jakość, co raczej nie jest zamierzonym efektem
Ania LuL - Oceaniczna planeta - https://www.shadertoy.com/view/XtfSW7
  • sama planeta wygląda bardzo ładnie, jednak brakuje mi czegoś w tle. Nie mniej, autor dobrze ocenił swoje możliwości i praca wydaje się być skończona, co jest niezłym plusem.


Klasyfikacja łączna:

Uczestnik/compo15.07.2015Suma punktów
Kyroaku   1            25
Adam27   2            18
Ania LuL   3            15