Autor Wątek: Kosmici, jeż i przygoda  (Przeczytany 1453 razy)

Offline P@tyS

  • Użytkownik
    • Patys coding

  • +1
# Lipiec 12, 2015, 18:45:41
Witajcie :)

Prezentuję wam grę, którą bedę robił na to compo.
Gra będzie o kosmitach, jeżach i przygodach, ale trafią się też jakieś pająki, spadające skały czy inne zaskakujące elementy.

Krótko o historii w grze:
Wcielamy się w kosmitę, który ma uratować swoją planetę przed wymarciem jeży. W tym celu przybywa na Ziemię i próbuje odnaleść jeża, który posiada magiczny kolec życia.
Czemu jeże są ważne dla kosmitów? Dlaczego tylko ziemski jeż posiada magiczny kolec życia? Jakie przygody? Tego dowiecie się z gry.

Założenia:
 - Gra platformowa 2D
 - Stworzenie pełnej gry, a nie niedokończonej gry jakie najczęściej powstaja na compach :)
 - Menu, cutscenki, wiele poziomów
 - Wsparcie dla 4 języków (Polski, Angielski, Niemiecki, Hiszpański)
 - Może jakiś dubbing
 - ...

Zaczynam dziś, używam Haxe http://haxe.org/ i Flixel http://haxeflixel.com/.
Zestaw z grafiką: http://opengameart.org/content/platformer-art-complete-pack-often-updated - niestety nie jestem grafikiem, a żadnego pod ręką nie mam, a ten zestaw pasuje idealnie :)

Docelowo ma być na Linux i Windows. Jeżeli nie będę miał kłopotów ze zbudowaniem to zrobię jeszcze na przeglądarki - HTML5 (do tej pory problemu nie miałem, ale nie robiłem większej gry, więc nie wiem jak będzie z wydajnością).

Pytania? Sugestie? Pomysły?
Mam nadzieję że sie wyrobię. Powodzenia Wszystkim :D

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline P@tyS

  • Użytkownik
    • Patys coding

# Lipiec 13, 2015, 23:59:28
Mam skończone menu, wybór języków i wszelkie opcje. Zajmuję się pierwszą cutscenka. "Szablon" do tworzenia poziomów w sumie gotowy. Użyję tiled do map. Na razie dobrze idzie :D

Jedna z grafik użyta do cutscenek: