Autor Wątek: Untitled 4x  (Przeczytany 1654 razy)

Offline Shelim

  • Użytkownik
    • Homepage

  • +1
# Lipiec 12, 2015, 10:04:44
Nie, nie kradnę Złośliwcowi tytułu (wieki całe go nie widziałem!) xD

Prezentuję szkic mojej gry na compo. W zasadzie rozgrzebałem ją dawno, ale przed 1 lipca były może to dwa dni niezbyt intensywnej pracy i kolekcjonowania assetów na niewolnej licencji ;-)

Mój 4x dzieje się w kosmosie, pije do największego klasyka jakim jest Space Empires (ufam że nie pod względem liczby błędów :D), bezczelnie podkradając idee z Sword of the Stars (rodzaje napędów!), i mam nadzieję że tym razem w compo weźmie udział (na razie mam jedną grę ukończoną na trzy starty - trzeba podrasować statystykę :D ). Aha - całość w WinForms/C#, robiona możliwie generycznie (odpali się na Mono na Linuchu), metodyka MVC (bo zadziwiająco się sprawdza w 4xie)

Screen na start:


Nie będę deklarował co w nim będzie, bo to zła wróżba i pewnie i tak bym nie dał rady zrobić nawet 1/4 moich pomysłów ;-)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Złośliwiec

  • Użytkownik
    • Dark Cult

  • +2
# Lipiec 18, 2015, 11:47:41
Tytuł "Untitled" został zwolniony jakieś trzy lata temu, ale dziękuję za troskę ;-).

Offline Shelim

  • Użytkownik
    • Homepage

  • +1
# Lipiec 19, 2015, 20:13:29
Tytuł "Untitled" został zwolniony jakieś trzy lata temu, ale dziękuję za troskę ;-).
... co widać po twoim podpisie :-D

Anyways, progressuję - kwadrant będzie podzielony na systemy (np. star system, nebula, deep space) a te na sektory, całość seamlesowo na heksach. Szkic tutaj (oczywiście widok główny będzie znacznie bardziej powiększony, a i mapa będzie większa). Do końca lipca mogę pracować tylko w weekendy (a i to nie zawsze), potem powinienem mieć trochę więcej luzu i progress powinien się zrobić bardziej wyraźny. Ale nie jest źle ;)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 19, 2015, 20:15:14 wysłana przez Shelim »