Autor Wątek: BoxWar  (Przeczytany 2503 razy)

Offline mateusy04

• Użytkownik

# Lipiec 09, 2015, 17:25:33
Witam. Chcialbym zaprezentowac nowy projekt. Startuje z nowa, prostą grą na platformy mobilne (póki co wyłącznie na Androida). Gra nazywa sie BoxWar i zostala juz umieszczona na Google Play. Gra jest banalnie prosta bo poruszajac się jednym z kwadratów należy dotrzeć do finiszowej flagi. Po drodze czekają na gracza oczywiście przeciwnicy z którymi będzie musial sie uporać. Gra jest platformówką 2D pozbawioną jakichkolwiek rankingów, punktów a jej głównym celem jest zająć uzytkownika i pozwolić mu na moment odciąć się od rzeczywistości. Gra jest całkowicie darmowa i pozbawiona reklam. BoxWar wykorzystuje potężny silnik Unity3D.

Uznałem że spróbuję własnych sił, lecz nie znam się kompletnie na promocji gry. Jest to mój pierwszy projekt, który ma szanse dotrzeć do szerszego grona użytkowników za sprawą Google Play.
Jako iż jestem początkujący liczę na pomocne rady, krytykę i ewentualną pomoc w rozwoju. Zapraszam serdecznie do testowsnia gry i oceny.

Linki
Google Play:  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.BoxWar.asdasd
Facebook FP: https://m.facebook.com/profile.php?id=1697567907133424&ref=bookmarks

Poniżej znajdują sie grafiki prezentujące grę. Zapraszam do wypróbowania.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 09, 2015, 23:11:22 wysłana przez mateusy04 »

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Krzysiek K.

• Redaktor
    • DevKK.net

# Lipiec 09, 2015, 18:15:27
Gra jest całkowicie darmowa i pozbawiona reklam.
Czemu taka decyzja?

Offline mateusy04

• Użytkownik

• +3
# Lipiec 09, 2015, 18:24:43
Czemu taka decyzja?

Ponieważ jest to mój pierwszy projekt i narazie chciwlbym aby użytkownicy sprawdzili jak sie to prezentuje, jak sie w to gra itp. bez uciążliwych reklam. W przypadku stworzenia pewnej społeczności pomyślę nad reklamami i wypróbuję je w kolejnych projektach.

Offline Krzysiek K.

• Redaktor
    • DevKK.net