Autor Wątek: BoxWar  (Przeczytany 2503 razy)

Offline mateusy04

  • Użytkownik

# Lipiec 09, 2015, 17:25:33
Witam. Chcialbym zaprezentowac nowy projekt. Startuje z nowa, prostą grą na platformy mobilne (póki co wyłącznie na Androida). Gra nazywa sie BoxWar i zostala juz umieszczona na Google Play. Gra jest banalnie prosta bo poruszajac się jednym z kwadratów należy dotrzeć do finiszowej flagi. Po drodze czekają na gracza oczywiście przeciwnicy z którymi będzie musial sie uporać. Gra jest platformówką 2D pozbawioną jakichkolwiek rankingów, punktów a jej głównym celem jest zająć uzytkownika i pozwolić mu na moment odciąć się od rzeczywistości. Gra jest całkowicie darmowa i pozbawiona reklam. BoxWar wykorzystuje potężny silnik Unity3D.



Uznałem że spróbuję własnych sił, lecz nie znam się kompletnie na promocji gry. Jest to mój pierwszy projekt, który ma szanse dotrzeć do szerszego grona użytkowników za sprawą Google Play.
Jako iż jestem początkujący liczę na pomocne rady, krytykę i ewentualną pomoc w rozwoju. Zapraszam serdecznie do testowsnia gry i oceny.

Linki
Google Play:  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.BoxWar.asdasd
Facebook FP: https://m.facebook.com/profile.php?id=1697567907133424&ref=bookmarks

Poniżej znajdują sie grafiki prezentujące grę. Zapraszam do wypróbowania.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 09, 2015, 23:11:22 wysłana przez mateusy04 »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Lipiec 09, 2015, 18:15:27
Cytuj
Gra jest całkowicie darmowa i pozbawiona reklam.
Czemu taka decyzja?

Offline mateusy04

  • Użytkownik

  • +3
# Lipiec 09, 2015, 18:24:43
Czemu taka decyzja?

Ponieważ jest to mój pierwszy projekt i narazie chciwlbym aby użytkownicy sprawdzili jak sie to prezentuje, jak sie w to gra itp. bez uciążliwych reklam. W przypadku stworzenia pewnej społeczności pomyślę nad reklamami i wypróbuję je w kolejnych projektach.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Lipiec 09, 2015, 23:53:10
Cytuj
Ponieważ jest to mój pierwszy projekt i narazie chciwlbym aby użytkownicy sprawdzili jak sie to prezentuje, jak sie w to gra itp. bez uciążliwych reklam.
Reklamy wcale nie muszą być uciążliwe.

Offline maro

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2015, 10:13:13
Testowane na GalaxyTab GT-P1000 z CM4.0
 - ucięta górna krawędź ekranu - nie widać całego paska energii
 - przyklejanie do ściany - nie wiem czy to bug, ale jeśli to feature - to nie za każdym razem można później odskoczyć (albo coś mi nie wychodzi...)
 - restart / next level - wkurza sięganie za każdym razem na środek ekranu, i czasami się myli. Ja bym ustawił domyślną akcję pod przycisk skakania - jeśli gracz zginie, skok = restart, jeśli gracz dotrze do flagi, skok = next level

Olbrzymi potencjał ma walka z boksami, jeśli do dobrze dopracujesz to podejrzewam, że gra dla samej walki będzie fajniejsza od zaliczania leveli. Sam pisałeś AI, czy to jest coś gotowego do Unity?
Wspominam o tym, bo pół roku temu pisałem podobną gierkę w phaser.js (leży gdzieś rozgrzebana na dysku), tylko w mojej wersji miał być multiplayer i coś w rodzaju aren do walki.

W każdym razie, to co jest podoba mi się.

Offline mateusy04

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2015, 16:17:12

Sam pisałeś AI, czy to jest coś gotowego do Unity?

Sam z pomocą googli :) dzięki za opinie. Mam jednak problem z promocją gry. Co doradzicie zrobić aby dotrzeć do szerszej społeczności jako iż google play pozwala na dystrybucję w wielu krajach?

Offline Raptor

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2015, 16:27:23
Na facebooku jest zły link do google play (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.BoxWar.asd, brakuje jednego "asd" na końcu :)
Może coś z tej listy?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sWjJMLk65FgPoF9acJsEeeXp_g4nVNlBYTSKGh-KlPI


Edit: Co do samej gry, to przyklejanie do ściany ewidentnie nie wygląda jak ficzer, bo działa to też z sufitami, czasem nawet można podskoczyć po kolizji z sufitem.
Na LG G2 mini moim zdaniem za małe jest GUI po śmierci/wygranej poziomu.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 10, 2015, 16:37:07 wysłana przez Krzysztof5 »

Offline mateusy04

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2015, 16:45:19
Na facebooku jest zły link do google play.

Może coś z tej listy?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sWjJMLk65FgPoF9acJsEeeXp_g4nVNlBYTSKGh-KlPI


Edit: Co do samej gry, to przyklejanie do ściany ewidentnie nie wygląda jak ficzer, bo działa to też z sufitami, czasem nawet można podskoczyć po kolizji z sufitem.
Na LG G2 mini moim zdaniem za małe jest GUI po śmierci/wygranej poziomu.

Link na fp poprawiony.
Z listy na 100% skorzystam. Dzięki.
Problem z przyklejaniem do ścian popraiwę.
Mam jeszcze pytanie - wie kkto może jak działa statystyka w aplikacji na google play? Tzn czy ona aktualizuje sie po jakimś czasie dopiero czy coś :)

Offline mawpa

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2015, 17:20:10
U mnie "aktualna" statystyka pokazuje stan sprzed jednego-dwóch dni. Na początku też się zastanawiałem, dlaczego nic się nie zmienia.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 10, 2015, 17:58:44 wysłana przez mawpa »

Offline mateusy04

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2015, 18:07:24
U mnie "aktualna" statystyka pokazuje stan sprzed jednego-dwóch dni. Na początku też się zastanawiałem, dlaczego nic się nie zmienia.

O to to :D też się właśnie zastanawiałem. Dzięki.

Offline Gabes

  • Użytkownik
    • Allegro5kurs

# Lipiec 10, 2015, 22:39:12
 To forum jest jak najlepszym miejscem aby stwierdzić czy 'moja' aplikacja jest dobra,ale to nic nie znaczy że moja aplikacja w internecie zdobędzie popularność.
 Najlepiej dawaj linki sobą do których jest ona skierowana, znajomym, kolegom, rodzinie.
Popularność przyjdzie  z czasem.
A dalej to samo się pociągnie.:)