Autor Wątek: Warsztat Summer of Code 2015  (Przeczytany 32885 razy)

Offline Rakieta

  • Użytkownik

# Sierpień 18, 2015, 11:30:50
Zgłaszam się z "CosmoVirusem"!

Projekt rozpocząłem na początku sierpnia. Będzie to prosta gra logiczna - tak chyba je nazywamy.

Blog na forum - http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=30302.0


Przy okazji ogłaszam wszech i wobec, że ze względu na nadchodzące rozpoczęcie działalności założyłem nowe konto. Moje stare to "Walkinguer".

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline 4hitch

  • Użytkownik

# Sierpień 22, 2015, 16:54:12
Witam, też się zgłaszam, czemu nie.
Nie jestem nowy w programowaniu gier, ani nowy tutaj ;)Moje prace można zobaczyć tutaj: pl4hitch.wordpress.com
Dałem radę z inteligentną sygnalizacją świetlną w 3 miesiące to i z tym nie będzie problemu.

Gra, którą zgłaszam to : TimeMachine4H, gra docelowo komercyjna - będzie udostępniona w pełnej wersji dla uczestników.
Rozpoczęta dzisiaj, miesiąc to nawet za dużo jak na platformówkę, pisana w C# z użyciem SharpGL.

Postępy gry nie będzie dokumentowany na warsztat.gd ani tutaj na forum, przykro mi nie mam na to za bardzo czasu.

Offline Boski

  • Użytkownik

  • +1
# Sierpień 24, 2015, 22:22:20
Jak wam idzie? Już coraz bliżej końca. Ja właśnie wpadłem na pomysł :P
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 28, 2015, 23:01:22 wysłana przez Liosan »

Offline Liosan

  • Moderator

  • +3
# Sierpień 25, 2015, 09:54:55
Jak wam idzie? Już coraz bliżej końca. Ja właśnie wpadłem na pomysł :P
Jeden z uczestników przesłał wczoraj pracę w formie "prawdopodobnie finalnej" ;)

Liosan

Offline Cremmy

  • Użytkownik
    • Wyobraź tu sobie napis~

# Wrzesień 04, 2015, 01:20:01
http://warsztat.gd/projects/tajemnesanktuarium/media

Powoli do przodu. Liosanie, zaktualizuj proszę listę w pierwszym poście - w zespole jestem ja i cybek.

Online wezu

  • Użytkownik

  • +2
# Wrzesień 04, 2015, 13:25:39
U mnie ślimaczy się straszliwie i to bez wyraźnych powodów.
Robię teraz wnętrza, ale zamiast zrobić każde wnętrze jako oddzielny obiekt to wymyśliłem sobie tilesety (eh, jak to Neverwinter Nights wypacza umysł). Samo eksportowanie kafelków zajęło mi cały dzień, a mam do zrobienia jeszcze jaskinie i kryptę.

Tak mniej więcej wyglądają wiejskie wnętrza:
http://s2.postimg.org/wy18ct1jr/wies_interior.png 

Mam jeszcze działające menu i to by było na tyle jeśli chodzi o w pełni działające elementy:
http://s28.postimg.org/ykpth0xv1/wies_menu.png

Offline magik6000

  • Użytkownik

# Wrzesień 12, 2015, 23:51:28

Offline Rakieta

  • Użytkownik

# Wrzesień 18, 2015, 10:44:45
Ile już jest gotowych prac? :)

Offline matheavyk

  • Użytkownik
    • rabagames.com

  • +1
# Wrzesień 18, 2015, 18:24:44
Ja nie mam jeszcze zrobionych wszystkich detali, ale gra jest w pełni grywalna i na pewno wyślę na konkurs. Także możesz moją grę wliczyć do "gotowych" :)

Offline Chimerian

  • Użytkownik
    • Profil na Warsztat.GD

# Wrzesień 19, 2015, 14:20:53
Witam. Ostatnim rzutem na taśmę również zgłaszam swój projekt "Ancient Tower". Prawdopodobnie uda się go pokazać w grywalnej formie :) Informacje na jego temat zamieszczę w ciągu kilku dni.

Offline LudziE12

  • Użytkownik
    • "Portfolio"

# Wrzesień 20, 2015, 00:17:21
Nie wiem, czy coś się zmieni na liście, ostatni raz Liosan aktualizował liztę 25 sierpnia. Tydzień temu zgłaszaliśmy projekt http://warsztat.gd/projects/hexagons i nie jest wpisany.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2015, 00:21:03 wysłana przez LudziE12 »

Offline Liosan

  • Moderator

  • +1
# Wrzesień 20, 2015, 11:29:55
Hej, uzupełniłem listę o podesłane prace. Z roku na rok mam mniej czasu na WSOC, ale przy końcu będę się mobilizował :)

Ile już jest gotowych prac? :)
Dostałem 3, + praca matheavyka który deklaruje że jest gotowa, to daje 4 :) Need moar!

Liosan

Online wezu

  • Użytkownik

# Wrzesień 20, 2015, 12:14:13
Ja z pełną wersją na pewno się nie wyrobię, będzie tylko skromne demko :(

Offline Patrulek

  • Użytkownik

# Wrzesień 22, 2015, 12:26:16
Też mam już grywalną wersję, potrzebuję jeszcze tylko poprawić parę rzeczy i wtedy podeślę. Nie będzie to jeszcze finalny release (nie wiem kiedy znajdę czas, żeby to dokończyć), ale pograć się będzie dało :)

Offline beermaster

  • Użytkownik

# Wrzesień 26, 2015, 01:05:53
CAVE STRIDER gotowy.
Założyłem temat i dałem link do grywalnej wersji na androida.
Wersja na PC-Windows i Windows Phone w drodze.
Możecie pobierać i giercować. Zapraszam.