Autor Wątek: Warsztat Summer of Code 2015  (Przeczytany 31608 razy)

Offline beermaster

  • Użytkownik

# Październik 17, 2015, 01:58:56
Hexagons za muze musiało być ..az się dziwię że tylko 6 głosów

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Patrulek

  • Użytkownik

# Październik 17, 2015, 03:07:40
Wow, całkowicie nie spodziewałem się podium, a do tego jeszcze 4x 2 miejsca w kategoriach specjalnych... taki wynik cieszy i mobilizuje do dokończenia i dopracowania projektu.
Wcale natomiast nie dziwi mnie fakt, że CaveStrider i AncientTower zajęły tak dobre miejsca, które są zdecydowanie zasłużone.
Gratki dla wszystkich, którym udało się skończyć projekt przed czasem.

Offline matheavyk

  • Użytkownik
    • rabagames.com

# Październik 17, 2015, 06:37:59
Jestem zadowolony z wyników, bo moje typy, czyli Ancient Tower, Cave Strider i Podziemistrz zostały wyróżnione :)
A ja zdobyłem szczęśliwą siódemkę i sporo pozytywnych opinii, więc pracuję dalej (co zresztą wciąż czynię) nad dokończeniem mojej gierki. Gratulacje dla wszystkich, którzy oddali prace na czas ;)

Offline wezu

  • Użytkownik

# Październik 17, 2015, 12:10:04
Po cichu liczyłem na dobry wynik w kategorii grafika, ale po komentarzach obawiałem się, że u nikogo gra nie chodzi jak powinna albo co gorsza nie chodzi wcale. Myślę, że filmik mnie uratował ;)

Wszystkie shadery przepisałem jeszcze raz (tym razem w wersji 140, więc wymagania podskoczyły do sprzętu obsługującego OpenGL 3.1), przy okazji robiąc drobne poprawki (np. horyzont nie znajduje się już 3.5km pod powierzchnią gruntu, a mgła nie sięga do połowy planszy). Jeszcze z tydzień lub dwa i udostępnię wersję, w której da się coś zrobić.

Offline Chimerian

  • Użytkownik
    • Profil na Warsztat.GD

# Październik 17, 2015, 15:58:37
Wielkie dzięki za wszystkie głosy oddane na mój projekt. Uzyskanie drugiego miejsca, oraz tytułu "miodność" to duże wyróżnienie. Utwierdza mnie to w przekonaniu, że podjąłem właściwe decyzje przy tworzeniu projektu. Nadal pozostaje wiele do zrobienia, ale dzięki Waszemu feedback'owi już teraz wiele błędów wyeliminowałem, a część mechaniki usprawniłem o nowe pomysły. Na dniach postaram się zaprezentować bardziej dopracowaną wersję - sami ocenicie czy prace idą w dobrym kierunku :)

Gratuluję wszystkich uczestnikom - po rozkładzie punktów widać że rywalizacja była zacięta. Szczególne gratulacje dla zwycięzcy, który okazał się lepszy o całkiem sporą ilość punktów :)
« Ostatnia zmiana: Październik 17, 2015, 16:00:42 wysłana przez Chimerian »

Offline michrz

  • Użytkownik

# Październik 18, 2015, 02:17:46
Dziękuję za głosy oddane na mój projekt, zwłaszcza cieszy mnie wyróżnienie za najlepszy pomysł. To bardzo budująca wiadomość zwrotna :)

Gratuluję wszystkim, najbardziej zaś rzecz jasna beermasterowi. Wygrała gra najpełniejsza, z dobrym pomysłem i realizacją - serdeczne gratulacje!

Offline beermaster

  • Użytkownik

  • +8
# Październik 28, 2015, 13:59:45
Oto nagroda, książka "Czysty kod", jaką dostałem za pierwsze miejsce. :D Dzięki :D




Offline koirat

  • Użytkownik

  • +2
# Październik 28, 2015, 14:40:52
@up Dałem plusa pomimo że załączyłeś podprogową swastykę na screenie ;)

Offline świrus

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Październik 28, 2015, 20:40:00
Słowo się rzekło, książeczka pod ekranem. ;)

Offline jelcynek

  • Użytkownik

  • +4
# Październik 30, 2015, 23:13:43
Wow, panowie ( i być może panie), jestem pod ogromnym wrażeniem. Jakoś tak ostatnio nie wchodziłem na warsztat i w zasadzie nie wiedziałem co się w WSoCu dzieje. (Póki co) Obejrzałem gry i tegoroczny poziom jest bardzo wysoki.