Autor Wątek: Inżynieria gier. Level design dla początkujących  (Przeczytany 1516 razy)

Offline wonderboy

  • Użytkownik

  • +2
# Czerwiec 30, 2015, 00:53:05
Na PolakPotrafi.pl ruszyła kampania crowdfundingowa, której celem jest sfinansowanie powstania podręcznika poświęconego tworzeniu gier, z dużym naciskiem na level design. Dwa pierwsze rozdziały są już do ściągnięcia. Nie będę tutaj kopypejstował ze strony kampanii, tylko wrzucę link dla zainteresowanych:
https://polakpotrafi.pl/projekt/inzynieria-gier

Tutaj można też przeczytać jak ten podręcznik ma się do pozycji anglojęzycznych np. do książek Ernesta Adamsa:
http://wonderland-engineering.eu/2015/05/27/1691/

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline dzemeuksis

  • Użytkownik
    • Blog quodmeturbat

# Czerwiec 30, 2015, 09:28:33
Dodam, ze rozdzialy udostepnione do tej pory sa kapitalne.