Autor Wątek: Gotowy silnik czy pisanie od podstaw gry do wydania.  (Przeczytany 10899 razy)

Offline lukaszsa

• Użytkownik

# Czerwiec 26, 2015, 22:05:38
Cześć

Nie jestem tutaj świerzakiem ale potrzebuję pomocy w podjęciu ważnej decyzji (nie oczekuję że ktoś podejmie ją za mnie oczywiście).

Mam zakończony dokument który można by podciągnąć pod Game Vision Document i jestem w trakcie tworzenia szczegółowego opisu gry (Game Design Document) aha i żeby było jasne z pomysłem przespałem się wiele nocek i w ciągu 0.5 roku z bardzo złożonego projektu wyszła prosta i ciekawa ale nie prostacka gra.
Żeby mi pomóc musicie nieco wiedzieć o mnie i o grze. Coś o mnie:
Jestem programistą z małym doświadczeniem zawodowym piszę od 8 miesięcy w Java, od miesiąca w JavaScript, pisałem kiedyś proste skrypty w Python oraz od zawsze męczę podręczniki do C++ oraz napisałem pracę inżynierską w C++ (Sokobana). Za dużo czasu traciłem w życiu na podręczniki z ćwiczeniami a oczywiście za mało na projekty.

Postanowiłem jak pewnie wszyscy że stworzę grę i ją wydam.

To ma być platformowa gra przygodowa 2D z budowaniem jak w Terrari tylko że surowców jest tyle ile palców u jednej ręki a świat jest dużo prostszy i mniej zróżnicowany i mechanika też będzie dużo prostsza będzie w tym również opowiadana historia przez obrazki.

I tu jest pytanie jakie rozwiązanie polecacie. Zacząłem się uczyć SFML i Box 2D (piszę w C++) i pierwotnie myślałem żeby się tego nauczyć i napisać grę... ale mam 30 lat:) mam w tym roku zrobić certyfikat z Java(Associate) i zaaklimatyzować się w nowej pracy bo wreszcie pracuję jako programista i to wszystko ma wpływ na mój wolny czas i energię do pracy a grę chciałbym zaimplementować(z jakimś grafikiem i muzykiem jak już będę miał co im pokazać) i wydać w skończonym czasie to jest max 3 lata.