Programowanie > Silniki

Mutliplayer w Unity a UE4

(1/2) > >>

MalpaToMalo:
Witam. Gdzie jest prostszy, lepszy system pod stworzenie gry multiplayer? Serwer chciałbym sobie postawić na np. vps.

Gra to np. jakiś prosty FPS online.

Unity czy UE4?

blejd123:
Ja bym poszedł w stronę UE4. Obsługa sieci to u nich jeden z priorytetów i mają ją bardzo wygodnie zrobioną. W ich przykładowych projektach jest stosunkowo rozbudowany FPS (łącznie np. z obsługa replayów), który z każdą nowa wersją silnika jest zazwyczaj rozbudowywany o nowe elementy.

Kitsune:
Unity do FPS online - odradzam, będziesz miał problem z optymalizacją i netcode (prosty przykład na Photonie potrafi lagować). Za to seria Unreal potwierdza, że ludzie z EpicGames się na tym znają. Wybierz UE4 :)

piotrrrrrrrrrr:
In version 5.1 Unity added a networking feature. You can see more details at:

http://docs.unity3d.com/Manual/UNetOverview.html

Jerzykk:
Czy UE4 ma symulację fizyki do przodu w czasie (przydaje się to do pisania kodu sieciowego)? W Unity tego nie ma.

W czym jeszcze UE4 jest lepszy jeżeli chodzi o pisanie kodu sieciowego od Unity?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej