Autor Wątek: Zaprojektowanie levelu do gry 2D  (Przeczytany 2849 razy)

Offline Chester2000

• Użytkownik

• +1
# Czerwiec 03, 2015, 17:01:31
Witam

Tworzę prostą platformówkę w 2D (darmową) - przyszedł czas na stworzenie grywalnego levelu - niestety marnie mi to wychodzi. Jak wiadomo zaprojektowanie sensownego levelu nie jest prostą sprawą.

W związku z tym mam pytanie czy jest ktoś kto potrafi i chciałby stworzyć jeden level?

Platforówka 2D -tworzenie planszy w edytorze http://www.mapeditor.org/ - grafikę oczywiście już przygotowaną podeślę.

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline PSz

• Użytkownik

# Czerwiec 03, 2015, 23:42:19
Te darmowe assety z są w tysiącach gier więc się nic nie wyśiliłeś i jeszcze liczysz że ktoś z tego levele będzie układał? :-P.

Offline Chester2000

• Użytkownik

# Czerwiec 04, 2015, 11:51:34
Dobrze się czujesz? Czy jest gdzieś napisane, że to moje assety? Jestem programistą - wiec grafikę albo kupuję albo korzystam z darmowych assetów. Jesteś zainteresowany? Nie. Co twoja wypowiedź wniosła do tematu? nic. Wiec daruj sobie i zajmij się swoim życiem a nie pchasz z butami w czyjeś.

p.s Chętni już się znaleźli

Offline Krzysiek K.

• Redaktor
    • DevKK.net

• +3
# Czerwiec 04, 2015, 11:59:35
Jestem programistą - wiec grafikę albo kupuję albo korzystam z darmowych assetów.
Cóż, ja też jestem programistą - a grafikę robię zwykle własną. Tak więc nie ma implikacji. :)

Offline Chester2000

• Użytkownik

# Czerwiec 04, 2015, 13:14:51
Jasne, że jedno drugiego nie wyklucza - można też samemu stworzyć muzykę i dźwięki, zająć się reklamą i promocją oraz dystrybucja. Co kto lubi. Moje pociechy nie marudzą że tata sam grafiki nie robi.

Offline PSz

• Użytkownik

# Czerwiec 04, 2015, 13:27:57