Autor Wątek: Zaprojektowanie levelu do gry 2D  (Przeczytany 2849 razy)

Offline Chester2000

  • Użytkownik

  • +1
# Czerwiec 03, 2015, 17:01:31
Witam

Tworzę prostą platformówkę w 2D (darmową) - przyszedł czas na stworzenie grywalnego levelu - niestety marnie mi to wychodzi. Jak wiadomo zaprojektowanie sensownego levelu nie jest prostą sprawą.
 


W związku z tym mam pytanie czy jest ktoś kto potrafi i chciałby stworzyć jeden level?

Platforówka 2D -tworzenie planszy w edytorze http://www.mapeditor.org/ - grafikę oczywiście już przygotowaną podeślę.


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline PSz

  • Użytkownik

# Czerwiec 03, 2015, 23:42:19
Te darmowe assety z są w tysiącach gier więc się nic nie wyśiliłeś i jeszcze liczysz że ktoś z tego levele będzie układał? :-P.

Offline Chester2000

  • Użytkownik

# Czerwiec 04, 2015, 11:51:34
Dobrze się czujesz? Czy jest gdzieś napisane, że to moje assety? Jestem programistą - wiec grafikę albo kupuję albo korzystam z darmowych assetów. Jesteś zainteresowany? Nie. Co twoja wypowiedź wniosła do tematu? nic. Wiec daruj sobie i zajmij się swoim życiem a nie pchasz z butami w czyjeś.


p.s Chętni już się znaleźli

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

  • +3
# Czerwiec 04, 2015, 11:59:35
Cytuj
Jestem programistą - wiec grafikę albo kupuję albo korzystam z darmowych assetów.
Cóż, ja też jestem programistą - a grafikę robię zwykle własną. Tak więc nie ma implikacji. :)

Offline Chester2000

  • Użytkownik

# Czerwiec 04, 2015, 13:14:51
Jasne, że jedno drugiego nie wyklucza - można też samemu stworzyć muzykę i dźwięki, zająć się reklamą i promocją oraz dystrybucja. Co kto lubi. Moje pociechy nie marudzą że tata sam grafiki nie robi.

Offline PSz

  • Użytkownik

# Czerwiec 04, 2015, 13:27:57
Przekaz był taki że TY się nie wysiliłeś a szukasz jelenia do levela ;-). Pamiętaj że lepsze średnie/słabe assety własne niż dobre gdzie są wszędzie. Wtedy byś szukał grafika, a grafik już by Ci levele poukładał bo to zabawa. Może włożyłeś w to dużo pracy i się mylę, lecz screen wygląda jak prosto z opengameart więc nikt nię będzie na takie ogłoszenie zwracał uwagi.

Też jestem "programistą" dlatego grafika pochłania 95% czasu robienia gierki.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 04, 2015, 13:29:28 wysłana przez PSz »

Offline Chester2000

  • Użytkownik

# Czerwiec 04, 2015, 15:55:31
Przecież nie wrzucę 40 screenów by pokazać jaki mi marny level wyszedł prawda? Nie szukam grafika bo do tego projektu wystarczą spokojnie te grafiki, które są darmowe. To była prośba do kogoś kto chciałby to zrobić.

Cytuj
więc nikt nię będzie na takie ogłoszenie zwracał uwagi.

Bu hahah hahahah ahaha to się uśmiałem z dzieciakami - wróżką jesteś tak? Ponieważ nie czytasz to powtórzę - już zgłosiła się osoba, która to robi - dla Ciebie jest jeleniem dla mnie osobą, która miała ochotę pomóc za co jej jeszcze raz dzięki ode mnie i od dzieciaków.

Offline PSz

  • Użytkownik

# Czerwiec 04, 2015, 18:52:57
To byś wrzucił screen z rozgrywki chociaż, albo wrzuć demko to może zrobię Ci ze 3 poziomy :-P. Kim jest bohater i jak wygląda?

Offline Kyroaku

  • Użytkownik

  • +9
# Czerwiec 04, 2015, 19:51:32
Cytuj
To byś wrzucił screen z rozgrywki chociaż, albo wrzuć demko to może zrobię Ci ze 3 poziomy :-P. Kim jest bohater i jak wygląda?
Teraz już za późno. Autor tematu i jego dzieci mają już level designera.

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Czerwiec 05, 2015, 23:52:02
Tylko po co tak atakować?

Jak ktoś chce kogoś do czegoś zachęcić to chyba powinien starać się być miły... no chyba że uważa że "robi komuś łaskę" dając mu do zrobienia ten level...

Cytuj
atack

*atak/attack
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 06, 2015, 13:23:39 wysłana przez BrunonDEV »

Offline PSz

  • Użytkownik

# Czerwiec 06, 2015, 01:55:07
prawda = true;
atack = false;

I już więcej tu nie piszę.

EDIT: a ja nazwałem zmienną atack :-P. Kompilator nie zgłosił błędu. A poważnie to po 3 mocnych byłem.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 06, 2015, 21:05:12 wysłana przez PSz »