Autor Wątek: Construgia  (Przeczytany 12636 razy)

Offline krzychulak

  • Użytkownik

  • +2
# Sierpień 03, 2015, 00:00:37
nie wiem czy tylko mnie, ale wkurza mnie takie szczeniackie naigrywanie sie z BrunonDEV. Czy Ty Mergul byles lepszy w jego wieku? czy moze znalazles sobie mlodego chlopaka i chcesz jego kosztem leczyc swoje kompleksy? Moim zdaniem BrinonDEV jest ambitny i zajdzie daaaaleko... a Ty?
...znalazlem Twoj post sprzed 2 lat ze przepisywales swoj silnik piaty raz... i co, powstaly na nim jakies gry? Podobno tez byles autorem "kilku mniejszych i wiekszych gier"... jak to wyglada dzisiaj? z checia bym zobaczyl Twoje umiejetnosci ktore daja Ci przywilej szydzenia z mniej doswiadczonych kolegow...
Popieram! - Gra moim zdaniem jest interesująca i godna uwagi. Oby tak dalej kolego!

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Mergul

  • Użytkownik

  • +2
# Sierpień 03, 2015, 00:41:31
No powstało kilka gier :D To i owo też wrzucałem na warsztat :)
W jego wieku to ja nie wiedziałem nawet co to C++ :D z C++ zacząłem ze 3 lata temu, no i wziąłem się za 3D :D
Jak już pisałem grałem we wszystkie gry Brunona, udzielałem się w wątkach z jego grami i pisałem mu co może poprawić itd. :) Nigdy nie miałem zamiaru go demotywować ani obrażać :)
Jeżeli ten filmik go uraził to mogę go usunąć :) Filmik był nagrywany na luzie, trochę dla zabawy i ja bym się nawet ucieszył gdyby ktoś zrobił taki gameplay z mojej gry, nie obraziłbym się, nie widzę tutaj bym kogoś obrażał. Gdybym naprawdę go nie lubił to nie nagrałbym filmiku tylko po to by kogoś obrazić :)

A jeżeli o obrażaniu mowa to potrafisz bardzo często dobitnie kogoś zjechać, chociażby cała afera wręcz z "digart.pl" i Twoje "kulturalne" wypowiedzi... nie chcę zaczynać kolejnej batalii, jeżeli widzisz w moim filmiku obrazę Brunona to wystarczy napisać, nie musisz od razu mnie obrażać ;) i żadne umiejętności nie pozwalają na szydzenie z innych ;) ja nie szydzę z Brunona, lubię grać w jego gry patrząc jak zaczyna nabierać umiejętności :)

I nie, nie mam kompleksów ;)

PS. dodałem w opisie jaka to wersja gry i link do strony :)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 03, 2015, 00:43:18 wysłana przez Mergul »

Offline DanielMz25

  • Użytkownik

  • +1
# Sierpień 03, 2015, 00:55:10
Construgia naprawdę mi się podoba, przypominają mi się moje początki z gd i zabawa w the games factory :D W wieku Brunona nie wiedziałem nawet że jest coś takiego jak C++. Bardzo mi się podoba że nie robi na gotowym narzędziu tylko wszystko klepie na czyściutkim allegro. Gdybym nie lubił Brunona, to bym miał gdzieś jego posty, nawet bym tu nie zaglądał, to jest dla mnie jeden z najciekawszych projektów na warsztacie, pomimo że jest jeszcze dość słaby, to mi się podoba, z chęcią zrobiłbym mu jakąś grafikę albo pomógł w jakikolwiek inny sposób.
Gdybyśmy robili gameplay z profesjonalnej gry AAA to wyglądałby tak samo, tacy z nas ludzie, i tyle :D
« Ostatnia zmiana: Sierpień 03, 2015, 01:11:27 wysłana przez DanielMz25 »

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Sierpień 03, 2015, 10:53:29
Może ktoś mi teraz doradzi.

Powinienem nalegać na ustawienie filmiku niepublicznego czy nie?

Offline Mergul

  • Użytkownik

  • +1
# Sierpień 03, 2015, 11:53:55
Już nie musisz nalegać ;) Zmieniłem na niepuliczny :) i koniec offtopu

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Sierpień 03, 2015, 12:09:46
Dzięki. :)

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Październik 05, 2015, 18:45:35
Witam wszystkich. :)

Jak już niektórzy zauważyli, od jakieś czasu nie piszę już aktualizacji do gry Construgia, która reprezentuje mnie w tegorocznym WSoC. Mam zamiar jednak do tworzenia owej gry wrócić. ;)

Ale teraz mam pytanie do osób, które Construgię przed oddaniem głosu przetestowali:

1. Do którego lvl-a dobiliście postać?

2. Czy odwiedziliście Las Trzech Wiśni (od lvl-a 4)?

3. W ilu FPS-ach działa u Was gra, FPS są widoczne w prawym górnym rogu okna gry (pytanie szczególnie kierowane do użytkowników Windowsa 10).

4. Czy mieliście przypadek gdzie gra się scrashowała?


Za podanie odpowiedzi bardzo dziękuję. :)

Pozdrawiam. :)

Offline Chimerian

  • Użytkownik
    • Profil na Warsztat.GD

  • +1
# Październik 05, 2015, 22:45:39
  • 4 lvl
  • tak
  • 56-63 na Windows 7 64 bit
  • nie

W głównym wątku WSOC napisałem swoje uwagi.

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Listopad 20, 2015, 22:36:44
Można prosić moderatora o przeniesienie tematu do projektów zaawansowanych? :)

--

A tak poza tym.

Oto kod skilli w mojej grze (z aktualnej wersji 0.1.6): http://wklej.se/5882

Jakieś rady na temat stylu pisania kodu? :)

Offline Kyroaku

  • Użytkownik

# Listopad 20, 2015, 23:56:28
void Menage()Google translator mi mówi, że to znaczy "gospodarstwo domowe", ale co ta funkcja może robić, to nie mam pojęcia ;)

Poza tym, funkcja Draw() chyba nie powinna być w funkcji Update() :P

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Listopad 21, 2015, 00:07:55
Z tym Menage, miałem na myśli coś z kierowaniem wszystkim. :P

A draw jest w Update() bo od samego początku źle to zaprojektowałem, ale za bardzo to nie przeszkadza. Gdybym miał od uzależnić Draw() od Update() - i tym samym od timera - musiałbym napisać tą grę prawie w całości od nowa. ;)

Niemniej dzięki. :)

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Listopad 21, 2015, 01:05:28
Z tym Menage, miałem na myśli coś z kierowaniem wszystkim. :P
Manage().

Osobiscie nie widze nic zlego w Draw() wewnatrz Update(), jesli ta druga funkcja jest jedyna wywolywana w kazdej klatce.

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Listopad 21, 2015, 13:21:50
Cytuj
Osobiscie nie widze nic zlego w Draw() wewnatrz Update(), jesli ta druga funkcja jest jedyna wywolywana w kazdej klatce.

A tak właśnie nie jest, Update jest ograniczane poprzez timer do 60FPS. ;)

Cytuj
Manage().

Racja.

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Listopad 21, 2015, 18:58:03
A tak właśnie nie jest, Update jest ograniczane poprzez timer do 60FPS. ;)
To mechanika samej pętli, więc wciąż nie widzę w tym nic zdrożnego.

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Listopad 21, 2015, 19:23:42
Problem z tym jest taki, że gdy aplikacja działa w mniejszej ilości FPS (na takim baaardzo słabym urządzeniu), to zamiast "lagować" (pokazywać co którąś klatkę), to wszystko działa w slow-motion. ;)