Autor Wątek: Construgia  (Przeczytany 13399 razy)

Offline Karol

  • Użytkownik

  • +2
# Maj 01, 2015, 17:26:16
Swoją drogą, po co skrót, po co bat, po co launcher? Nie można dać exeka na zewnątrz katalogu z zasobami? Albo zrobić normalnie po staremu i nie traktować gracza jako idioty, który nie wie jaką ikonkę ma kliknąć, żeby zagrać? :P

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Maj 01, 2015, 17:38:14
Jak już zrobiłem laucher to niech zostanie. :P

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Maj 01, 2015, 21:31:01
Wie ktoś czy da się sprawdzić ilość pobrań danego pliku na Dysku Google? :)

Offline Mergul

  • Użytkownik

  • +2
# Maj 01, 2015, 23:39:43
Jak pierwsza gra w ktorą ktokolwiek gra... to mnie obraża :'( grałem we wszystkie hahaha :D nie wiem czemu... ale grałem we wszystkie :D
Mogloby być tak ze jak ludek Ciebie trafia to odrzuca Ciebie na kilka "kroków" od niego i migasz kilka razy bedąc "nietykalnym" :)
a pomysł ze znikającym pociskiem wedlug mnie nietrafiony. Kiedys w grach po prostu dalo sie strzelić dopiero jak zniszczyl sie ten pierwszy :) ale tak jak znika to kompletnie niewytlumaczalne dlaczego, jedyna mysl jaka przychodzi do glowy to: "nie umial tego zaprogramowac"... bo realnie w grze nie ma za bardzo prawa znikac, "bo tak" :D chyha ze postac wysyla jakis sygnal falami radiowymi ze ma sie zdematerializowac bo juz leci kolejny

Offline Kyroaku

  • Użytkownik

  • +2
# Maj 01, 2015, 23:48:22
Moja pierwsza w życiu gra właśnie miała taki "system" strzelania, który wynikał z braku umiejętności :)
Gra była multiplayer dla 3 osób. Grałem z kuzynem i bratem. Po pewnym czasie któryś z nas zauważył, że jak cały czas trzymasz spację (wystrzał), to pocisk cały czas jest przed graczem i robi za miecz świetlny :D

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Maj 02, 2015, 09:55:48
No cóż... Tu to nie wynika z braku umiejętności, tylko z mojego widzimisie, poprawię to. :)

Cytuj
Jak pierwsza gra w ktorą ktokolwiek gra... to mnie obraża :'( grałem we wszystkie hahaha :D nie wiem czemu... ale grałem we wszystkie :D

Aha... Rzeczywiście, pamiętam jak testowałeś The Construgert 1, ale żebyś testował drugą odsłonę tej gry nie pamiętam. ;) No i jeszcze WoLC...
No ale rzeczywiście, grałeś w którąś moją grę, tylko nie jestem pewny czy we wszystkie. :)
« Ostatnia zmiana: Maj 02, 2015, 10:19:21 wysłana przez BrunonDEV »

Offline Mergul

  • Użytkownik

# Maj 02, 2015, 12:58:03
We wszystkie :D zawsze bawiły mnie Twoje opisy gry :D aż musiałem ograć :P Druga część to właściwie poprawiona pierwsza część ;) No ale, ze względu na Twój wiek przymykam oko na różne błędy :D

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Maj 02, 2015, 19:21:08
Cytuj
No ale, ze względu na Twój wiek przymykam oko na różne błędy :D

Hm.. A czy mógłbyś wypisać tu owe błędy, które znalazłeś w aktualnej wersji Construgia, i których jeszcze nie wymieniono w tym temacie? ;)

BTW. Zarejestruje się ktoś stąd na tym forum (o Construgia)? :) https://construgia.fora.pl/

Forum z powodu tego że nikt ( oprócz Emerald Play'a ;) ) się nie rejestrował zostało przeze mnie usunięte. ;)
« Ostatnia zmiana: Maj 02, 2015, 22:06:59 wysłana przez BrunonDEV »

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Maj 04, 2015, 18:12:09
Aktualizacja 0.1.1!

Strona gry (zapraszam!): http://construgia.c0.pl/

Download: http://construgia.c0.pl/download.php

Blog gry (kilka słów o aktualizacji): http://construgia.c0.pl/blog.php

Lista zmian:

  • bug z przesuwajacym sie terenem podczas blokowania pozycji gracza - naprawiony,
  • bug z poczatkowa grafika pocisku po kontynuacji gry - naprawiony,
  • bug z nieresetujacymi sie statystykami gracza po kontynuacji gry - naprawiony,
  • zmiana: od teraz mozna wystrzelac dwa pociski, o ile dwa pociski nie sa aktualnie w locie*,
  • zmiana: od teraz w "Jaskini krola Brunona I Wielkiego" rowniez jest blokowanie pozycji gracza, gdy ten oddali sie za daleko,
  • dodalem gory w tle miasta Rahtym (widoczne za murami miasta),
  • dodalem pauze podczas otwartego okienka questow / opcji,
  • poprawka: mocniejsze potwory w "Jaskini krola Brunona I Wielkiego" odroznaja sie od slabszych grafika,
  • poprawilem kilka malych niedociagniec.

* - czyli znikający pocisk poprawiony. :)

Zapraszam do grania, te bugfixy i poprawki naprawdę umilają rozgrywkę. :)

W następnej aktualizacji postaram się więcej dodać i w miarę ciekawie wydłużyć rozgrywkę, no i oczywiście zaimplementować BASS zmniejszając rozmiar aplikacji. ;)

@down: Twoja ocena bardzo mnie ciekawi, bo widziałeś moje poprzednie "gry". :)
« Ostatnia zmiana: Maj 04, 2015, 19:05:59 wysłana przez BrunonDEV »

Offline Mergul

  • Użytkownik

  • +1
# Maj 04, 2015, 19:00:48
Mowiłem o poprzednich grach ;) Tą sprawdzę jak będę miał czas :) bo narazie to nie mam czasu na nic :/ dwa tygodnie nawet silnika nie tknąłem :/

Offline Mergul

  • Użytkownik

  • +1
# Maj 04, 2015, 20:52:55
To tak... pociski czasami przelatują przez przeciwników nie czyniąc im szkody, pocisk czasami z niewiadomych przyczyn nagle znika będąc blisko gracza, najlepiej jakby pociski znikały po pewnym krótkim czasie a nie po dotknięciu ścianki ekranu, tak jak biegniesz to żyją dłużej :D chociaż to akurat nie jest jakiś duży problem. Zbyt szybko się robi mocniejszym i kupno przedmiotów się do niczego nie nadaje, wrogowie są super głupi, mogliby chociaż iść na gracza, i jeszcze mogłoby być więcej przeciwników, np. strzelający. Zmień tło okienka questów bo biały na żółtym jest nieczytelny ;)

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Maj 04, 2015, 21:23:30
Cytuj
pociski czasami przelatują przez przeciwników nie czyniąc im szkody,

Nie zauważyłem tego. Postaram się wykryć i poprawić błąd. :)

Cytuj
pocisk czasami z niewiadomych przyczyn nagle znika będąc blisko gracza,

Tego też nie zauważyłem...

Cytuj
najlepiej jakby pociski znikały po pewnym krótkim czasie a nie po dotknięciu ścianki ekranu, tak jak biegniesz to żyją dłużej :D

To nie jest błąd - ani to nie ułatwia gry ani nie utrudnia. ;)

Cytuj
Zbyt szybko się robi mocniejszym i kupno przedmiotów się do niczego nie nadaje,

Zmienię trochę algorytm. :)

Nie należy też zapominać że przedmiotów jak i przeciwników będzie coraz więcej i będą coraz silniejsi, w miarę jak będziemy się oddalać od naszej lokacji; mam w planach podzielenie świata na strefy. :)

Cytuj
wrogowie są super głupi, mogliby chociaż iść na gracza, i jeszcze mogłoby być więcej przeciwników, np. strzelający.

Taka klasa (dziedzicząca po głównym Mob) będzie, ale jak na razie muszę przedłużyć rozgrywkę i zrobić kolejną serię bugfix-ów. :) Tak więc nie w następnej aktualizacji. ;)

Cytuj
Zmień tło okienka questów bo biały na żółtym jest nieczytelny ;)

Z tym to akurat nie będzie problemu. :) Choć chyba lepiej będzie jak zmienię kolor tekstu na czarny ogólny. ;)

--

BTW. Mam do Was pytanie. W ilu FPS-ach u Was działa gra w konfiguracji 100 oraz 60? :)

Pozdrawiam. ;)

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Maj 04, 2015, 23:12:15
Aktualizacja 0.1.2

Z powodu poważnych błędów znalezionych w poprzedniej wersji gry, wydaję kolejną wersję z poprawkami tego samego dnia. :)

Strona: http://construgia.c0.pl

Download: http://construgia.c0.pl/download.php

Zmiany:

  • bugfix: błąd z pociskiem bez kolizji naprawiony,
  • poprawka: okno questów jest teraz bardziej przejrzyste; zmieniłem kolor tekstu na czarny,
  • poprawka: wystrzelony pocisk teraz znika po ~sekundzie nawet jeżeli w nic nie uderzył,
  • poprawka: od teraz w opcjach gry na wymuszane 60 FPS mozna przeloczyc tylko gdy fps-ów jest mniej niż 80 we włączonym wymuszanym 100 FPS.
  • poprawka: nazwy zamknietych/nieczynnych budynków mają odpowiednio zmienione nazwy wyświetlane,
  • zmiana: od teraz gracz otrzymuje o wiele mniej + do statystkyk za zdobycie nowego poziomu postaci.
« Ostatnia zmiana: Maj 04, 2015, 23:23:24 wysłana przez BrunonDEV »

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Maj 11, 2015, 20:06:59

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Maj 15, 2015, 21:27:25
Pomoże ktoś i poda dalej? :)

https://twitter.com/BrunonDEV/status/598173605726449664

Aktualnie 3 osoby podały to dalej.

Z Warsztatu (2): @komorra, @emeraldplay.

Dzięki! :-)
« Ostatnia zmiana: Maj 15, 2015, 23:07:06 wysłana przez BrunonDEV »