Autor Wątek: Proceduralny Avatar  (Przeczytany 355 razy)

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Kwiecień 25, 2015, 17:57:21
Kwadratowo-wychodkowych.

Pixel-art nie polega ani na tym, by "pixele" miały wielkość wielokrotną pixela na ekranie, no i jeszcze znajduje się w nim słowo "art"...

Początkowo miałem "skalę jednego px" ale że po wgraniu awatar był mikroskopijny to musiałem go przeskalować. Chyba nie jest aż tak źle?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Kwiecień 25, 2015, 17:59:07
Cytuj
Początkowo miałem "skalę jednego px" ale że po wgraniu awatar był mikroskopijny to musiałem go przeskalować. Chyba nie jest aż tak źle?

Jaką skalę? :D

Nie, mi się podoba. :) Iluminati?

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Kwiecień 25, 2015, 18:10:44
Nie wiedziałem jak w krótkich słowach napisać, że jeden kwadrat zajmował powierzchnię jednego piksela. Teraz chyba 6.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

  • +1
# Kwiecień 25, 2015, 21:21:26
Cytuj
Tak sobie myślę, może dać użytkownikowi wybór w ustawieniach konta czy chce mieć takie avatarki czy nie.
Już ma taki wybór w ustawieniach: może sobie wkleić linka do takiego avatara, lub nie. :)

Cytuj
Pixel-art nie polega ani na tym, by "pixele" miały wielkość wielokrotną pixela na ekranie, no i jeszcze znajduje się w nim słowo "art"...
Ano się znajduje. Co nie implikuje kompletnie niczego. :)