Autor Wątek: Optymalizacje i performance w grach komputerowych_Kraków  (Przeczytany 1727 razy)

Offline MaroonqaGD

  • Użytkownik

# Kwiecień 01, 2015, 12:50:20
Akademia Ganymede zaprasza na pierwsze spotkanie z cyklu TECHNOLOGIE.

Wydajność - słowo klucz wśród programistów. Jakie ma znaczenie w procesie tworzenia gry? Czy w dzisiejszych czasach, kiedy pamięć i moc obliczeniowa są relatywnie tanie, powinna być decydującym czynnikiem?
Podczas prezentacji omówimy konkretny przykład i wspólnie go zoptymalizujemy. Pokażemy kolejne poziomy tego procesu i zastanowimy się, na które z nich trzeba kłaść nacisk.
Oprócz tego omówimy takie tematy jak: profiler, cache-miss, wycieki pamięci czy optymalizacja grafik i dźwięków.

W drugiej części pokażemy ciekawe sztuczki optymalizacyjne przy tworzeniu gier na urządzenia mobilne.

Prowadzący: Maciej Węglarczyk i Artur Staszczyk z Ganymede.
Rejestracja na wydarzenie rusza 2. kwietnia o 10:00 http://12574-3.evenea.pl/


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Kwiecień 01, 2015, 13:04:28
Przy takich ogłoszeniach od razu piszcie miasto w jakim odbywa się prelekcja.

[EDIT]
Albo nie doczytałem albo już dodaliście nazwę do tematu.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 01, 2015, 13:08:53 wysłana przez Gimer »

Offline mafiesto4

  • Użytkownik

# Kwiecień 01, 2015, 13:24:41
Odnośnie tematu optymalizacji gier:
Zapraszam na tegoroczne IGK ww Siedlcach: http://www.igk.uph.edu.pl/

Poprowadzę wykład pt. "Optymalizacja grafiki komputerowej"

Czyli:
Prezentacja wielu technik optymalizacji renderingu grafiki komputerowej real-time, w tym: sposoby kompresji oraz dynamicznego streamowania tekstur, zwiększanie wydajności shaderów, sposoby minimalizacji ilości rysowanych obiektów, możliwości DirectX 11 (Single Pass Point Light Shadows, instancing., Gather4). Redukcja zużycia i transferu pamięci GPU. Instancing materiałów.