Autor Wątek: SFS - Space Flight Simulator  (Przeczytany 2240 razy)

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Marzec 31, 2015, 20:14:40


SFS to szybka gra zręcznościowa z przyjemną dla oka grafiką. Genialny w swej prostocie gameplay uzależnia i daje mnóstwo satysfakcji przy każdym pobitym rekordzie.
Wszystko powyższe jest prawdą, jeśli ktoś myśli tak samo jak ja :)


Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gimer.spaceflightsimulator


Pomysł powstał w piątek. Po dwóch godzinach ciężkiej pracy można było polatać i wymijać 4 przeszkody. Następne 3 dni polegały na dopracowywaniu szczegółów i obniżaniu ilości vertexów. Myślę, że udało się uzyskać całkiem dobry efekt na 15k wierzchołków. Najwięcej może być 25k, jeśli zrespią się wszędzie kółka. Tutaj mam prośbę do ewentualnych grających:
Proszę o informacje zwrotną z ilością klatek i komforcie gry na waszym urządzeniu.

Każdy feedback jest mile widziany :)

-----

Więcej screenów:


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Halajo

  • Użytkownik

# Marzec 31, 2015, 21:50:02
Aplikacja nie zgodna z twoimi urządzeniami( Xperia L)

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Marzec 31, 2015, 21:53:44
Aplikacja nie zgodna z twoimi urządzeniami( Xperia L)

Nie wiem dlaczego. U mnie tez jest niezgodna chociaz w panelu dewelopera sprzet oznadzony jest jako zgodny. Nie mam pomyslu na to.

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Marzec 31, 2015, 22:27:43
Można już instalować. Google przetrawił instalkę :)

https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gimer.spaceflightsimulator

Offline Halajo

  • Użytkownik

  • +1
# Marzec 31, 2015, 23:59:07
Pobrałem, pograłem chwilę i o to kilka uwag:
-gra działała w około 50 fps'ach, nie było raczej z tym problemów grało się całkiem komfortowo
-problemem jest za to przelatywanie przez otwory, kilka razy zdarzyło mi się, że myślałem że uda mi się  przelecieć- jest to chyba związane z ustawieniem kamery( może lepiej by było ustawić ją przyczepioną do statku? nie wiem :D )
-podkład muzyczny trochę nie pasujący do lotu statkiem kosmicznym, a bardziej do jakiejś przygodówki :)
To tyle jeśli chodzi o jakieś mankamenty, oczywiście wszystko tkwi w tym jak urozmaicisz rozgrywkę, by przyciągnąć gracza na dłużej.

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Kwiecień 01, 2015, 00:44:23
50 FPsów - ładnie :)

Dostałem już info o przyśpieszeniu rozgrywki i zmniejszeniu colliderów. Co do muzyki to sam nie wiem. Już dzisiaj 5h słuchałem różnych utworów na CC 3.0. Ciężko coś zrobić. Może wyśle linka do ludzi z tego ogłoszeń?

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Kwiecień 01, 2015, 15:44:53
Zrobisz wersję na PC? :)

-BD.

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Kwiecień 01, 2015, 16:08:57
Zrobisz wersję na PC? :)

Mogę ale na PC gra jest łatwiutka - nie ma akcelerometru. Jak dorzucę inną muzyczkę to zrobię wersje w Unity Web Player.

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Kwiecień 02, 2015, 05:20:42
Nowości
- zdjęto limit prędkości,
- zwiększono przyśpieszenie,
- dodano możliwość wyłączenia rotacji monet,
- dodano możliwość wyłączenia systemów cząsteczek
- zmniejszono liczbę wierzchołków
- zwiększono liczbę FPS

Ponadto zmniejszyłem collidery i zrobiłem ciekawe zrzuty tego samego ujęcia (bez ruszania kamery):
perspektywa:

i widok ortogonalny:


Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Kwiecień 07, 2015, 19:01:48
http://play.google.com/store/apps/details?id=pl.gimer.spaceflightsimulator

Nowy update dość duży:
- zwiększenie szybkości,
- dodanie 6 bonusów do wylosowania
- dodanie tablicy wyników (można już rywalizować z znajomymi)
- podpięcie pod sdk FB (powinno być można zamieszczać posty z poziomu gry nawet jak nie ma aplikacji FB na tel)
- inna muzyczka
- trochę nowej grafiki


Oczywiście jak zawsze: Sugerowane zmiany, dodatki? Opinie mile widziane :)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 08, 2015, 11:37:46 wysłana przez Gimer »