Autor Wątek: [libgdx] - jak pobrac string/cyfre od usera  (Przeczytany 1517 razy)

Offline WhiteLightning

  • Użytkownik

# Marzec 16, 2015, 12:36:36
Zastanawiam sie jak pobrac (przy pomocy libgdx) liczbe albo string od usera (np. nazwe gracza) tak aby nie uzywac paskudnych okienek ze Swinga? Probowalem wygooglowac, ale temat jest jakos sprytnie pomijany.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Karol

  • Użytkownik

  • +1
# Marzec 16, 2015, 13:49:40
No bo wiesz... to tak jakbyś chciał za pomocą painta napisać dokument z wykresami. Niby możesz, ale musisz sam narysować i przeliczyć wszystko. Tutaj tak samo.

Albo tak http://libgdx.badlogicgames.com/nightlies/docs/api/com/badlogic/gdx/scenes/scene2d/ui/TextField.html

Offline WhiteLightning

  • Użytkownik

# Marzec 16, 2015, 14:41:15
Kurcze, przeciez musi sie dac jakos sprytnie chocby pobrac jak grac chce sie nazywac...

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

  • +2
# Marzec 16, 2015, 15:14:09
Przecież Karol podał Ci linka. Poza tym zawsze możesz sam napisać pobieranie i wyświetlanie znaków z klawiatury ;) Możesz nawet napisać własną klawiaturę ekranową, która będzie operowała na stringu zawierającym imię gracza. Oczywiście komponent będzie łatwiejszy w użyciu.
« Ostatnia zmiana: Marzec 16, 2015, 15:15:53 wysłana przez JasonVoorhees »

Offline Kyroaku

  • Użytkownik

# Marzec 16, 2015, 21:46:14
Zawsze możesz wykorzystać starą dobrą konsole. Logowanie do mojej pierwszej gry multiplayer było tak zrobione i sprawdzało się świetnie :)

Offline WhiteLightning

  • Użytkownik

# Marzec 17, 2015, 09:05:15
Kyroaku - moge, ale w tym momencie cwiczenei polega na ogarnieciu Libgdx i napisaniu czegos na Androida.