Autor Wątek: C# - koordynaty tekstur do zakresu [0,1]  (Przeczytany 1289 razy)

Offline dshader_t

  • Użytkownik

# Marzec 10, 2015, 21:54:37
Siema wszystkim.
Jak w temacie - chce by moje koordynaty tekstur modelu przed konwersja do mojej aplikacji zostaly znormalizowane do zakresu [0,1]. Wiem, ze tekstura i tak sie potem powtarza, ale czy taka operacja na pewno nie spowoduje utraty wygladu modelu?  A jesli nie ,t o jak ja wykonać?
Z gory dzieki za odpowiedzi

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Cyste

  • Użytkownik

# Marzec 11, 2015, 12:21:57
Przecież koordynaty tekstur zawsze trzyma się w zakresie [0, 1]. Chyba, że chcesz by tekstura się powielała, ale chyba nie chcesz.