Autor Wątek: Javascript fullscreen, WebGL  (Przeczytany 2365 razy)

Offline kuman

  • Użytkownik

# Marzec 09, 2015, 16:37:07
Witam. Próbuje stworzyć stronę na której będzie dostępna gra napisana w WebGLu, próbuje wyświetlić grę na całym ekranie, tak modyfikuje kanawe:
  var canvas = document.getElementById("webglcanvas");   
  canvas.width  = window.innerWidth;
  canvas.height  = window.innerHeight;

Scena WebGL też ma wymiary window.innerWidth i window.innerHeight.
Ale wyrederowan tekstury o wymiarach canvasu nie obejmuje  całego ekranu, szerokość się zgadza ale wysokość nie pasuje i w trybie fullscreen mam biały pasek na 1/5 ekranu, ale tekstura nie jest obcięta. Co robię źle ?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline kuman

  • Użytkownik

# Marzec 09, 2015, 16:59:50
Temat można zamykać wystarczyło dodać:
window.addEventListener( 'resize', onWindowResize, false );

function onWindowResize(){

    camera.aspect = window.innerWidth / window.innerHeight;
    camera.updateProjectionMatrix();

    renderer.setSize( window.innerWidth, window.innerHeight );
}