Programowanie > Literatura

Gamedesign - książki / zasoby

<< < (2/2)

kuba:

--- Cytuj ---Tak ogólnie (btw) się zastanawiam, czy poprzez designowanie różnych rzeczy (nie tylko gier, np. przedmiotów, mechanizmów) można sobie rozwinąć ogólny design skill - i to może wpłynąć na "genialność" tworzonych w przyszłości gier i "ołsomowość" pomysłów...
--- Koniec cytatu ---
Jasne, najlepsza nauką designu jest design. Twórz, zbieraj feedback, poprawiaj, twórz, zbieraj feedback, ...
Pamiętaj też, że praktycznie nigdy pierwszy pomysł nie jest "ołsom". W większości przypadków staje się super dopiero po iluś iteracjach, właśnie po otrzymaniu feedbacku. Im więcej będziesz tworzył, tym więcej będziesz wiedział co jest fajne, a co nie, czego więcej nie stosować. Talentu nie ma, kluczem do sukcesu jest praktyka.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej