Programowanie > Literatura

Gamedesign - książki / zasoby

(1/2) > >>

komorra:
Krótki temat - znacie jakieś książki dobre, traktujące o projektowaniu / designowaniu gier? Książki albo zasoby w necie godne uwagi. Próbuję dobrze obmyśleć i zaprojektować Spacecare Station w tej chwili. Z góry dzięki za info.

PS. Ja przeglądam teraz Book of Lenses - ale nie wiem czy to pozycja dobra.

kuba:
Na pewno "The Art of Game Design" - ja właśnie zamawiam drugą edycję, zobaczymy co ciekawego doszło. Z polskich wydań "Projektowanie gier. Podstawy" autorstwa Ernesta Adamsa też jest całkiem ok.

kubera:
A Theory of Fun for Game Design
Raph Koster.

komorra:
Dziękuję za tytuły :). Tak ogólnie (btw) się zastanawiam, czy poprzez designowanie różnych rzeczy (nie tylko gier, np. przedmiotów, mechanizmów) można sobie rozwinąć ogólny design skill - i to może wpłynąć na "genialność" tworzonych w przyszłości gier i "ołsomowość" pomysłów...

Zacząłem od czytania Art of Game Design, jestem na 60 str i jakoś specjalnie na mnie wrażenia nie robi, raczej trochę "laniem wody" się wydaje - no ale zobaczymy, jeszcze trochę poczytam.

koirat:

--- Cytat: komorra w Marzec 07, 2015, 14:24:04 ---raczej trochę "laniem wody" się wydaje

--- Koniec cytatu ---
Dokładnie miałem to samo wrażenie ją czytając.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej