Autor Wątek: Cykliczne Warsztatowe compo IV - 07-08.03.2015 [wyniki]  (Przeczytany 11334 razy)

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Marzec 10, 2015, 14:38:02
Na końcu ja osobiście mogę stwierdzić, że wszystkie gry (no może oprócz mojej) okazały się fajną niespodzianką. Z mojej strony największe gratulacje dla Gimera a fanfary dla reszty śmiałków. Pozdrawiam.

Och, ach zarumieniłem się :)

Dostałem specjalną wersję na linuxa i mogę dodać swój głos :)

thegimer - OfficeWarrior:
 - sterowanie zabija :p

Do jest lepsze: chodzenie do przodu tam gdzie postać ma przód, czy gdzie jest północ na mapie? Przy drugiej opcji dochodzi do paradoksów typu "w", a idziemy bokiem, dlatego wybrałem opcje 1.

Też gratuluje uczestnikom i do zobaczenia za 2 dni :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline P@tyS

  • Użytkownik
    • Patys coding

  • +1
# Marzec 10, 2015, 16:16:53
Według mnie lepiej dać chodzenie w góre tam gdzie północ itd. Wtedy chodzenie jest niezależne od celowania i się nie miesza.

Offline SeaMonster131

  • Użytkownik

# Marzec 11, 2015, 17:20:35
Głosy wysłałem mailem.

Patys - BhNs by Patys
+ Fajnie grafika zrobiona :)

Rafał Kozik (revo) - Pressed Coffee
+ Najwięcej czasu nad nią spędziłem.
Tylko wersja na Windows się crashuje przy uruchomieniu.

Paweł - No Boss
- Niestety mam chyba jakiś problem z kamerą i nic nie widzę, gracz cały czas jest w prawym dolnym rogu.

Adam27 - Battle in the Office
+ Przyznam, że pomysł najciekawszy z wszystkich prac :D

thegimer - OfficeWarrior
+ Podoba mi się jak wyjdziemy postacią poza mapę i tylko oczy widać!

Offline sgorkas

  • Użytkownik

# Marzec 11, 2015, 23:34:47
Z prac wszystkie trzymały w miarę wysoki poziom (przez te całe dwa dni jakie mieli camperzy na zrobienie gry ja bym się załamywał i pocie czoła myślał co zrobić aby gameplay był grywalny :D). Z mojej strony wielki szacunek i gratulacje, a jeśli chodzi o gry to wygląda do następująco :

Battle in the Office
+ świetna oprawa graficzna
+ świetna oprawa dźwiękowa
- nożyczki są trochę OP w stosunku do zapalniczki :D

BhNs
+ internetowy humor zawsze na propsie xD
- trochę ograny już gameplay

Ogólnie to gra wypada dobrze i grało się fajnie jednak w zakładce obok miałem odpalonego Cookie Clikera - i może to przez niego w moich oczach gra straciła ...

Biurowy hack'n'slash
+ w sumie to fajnie się rushuje
+ bardzo dobre modele typowo biurowe
- nie można chodzić przytrzymując przycisk myszy
- nierówna graficznie

NoBoss
+ rozbudowana
+ świetny patent z zmieniającymi rozmiar przeciwnikami
- nie da się grać wojakiem (pojawia się jakiś dziwny bug kamery)

OfficeWarrior
+ gra się w miarę przyjemnie
+ widok samych gał bohatera sprawia tyle radości :D
- oprawa graficzna kuleje (a dźwiękowej nie ma)
- sterowanie w sumie też kuluje

Pressed Coffee
+ jest najładniejsza
+ dobrze udźwiękowiona
+ przyjemny gameplay
- zbyt mało interakcji

Z prac wyłoniłem dwie, które najbardziej mi się podobały a były to: Battle in the Office, Pressed Coffee. Obydwie są według mnie równe poziomem jaki reprezentują lecz głos jest jeden i oddałem go na Pressed Coffee, co nie znaczy że gra jest dużo lepsza - po prostu mniej męczy jest taka "lekka".Raz jeszcze wszystkim gratuluje bowiem temat był tyle samo ciekawy co trudny :D

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +2
# Marzec 13, 2015, 00:25:52
Wyniki Compo:

  • Adam27 - Battle in the Office - 10 pkt
  • thegimer - OfficeWarrior - 8 pkt
  • Rafał Kozik (revo) - Pressed Coffee - 8 pkt
  • Jakub Wegner (SeaMonster131) - Biurowy hack'n'slash - 4 pkt
  • Patys - BhNs by Patys - 3 pkt
  • Paweł - No Boss - 3 pkt

Gratulacje i dzięki za udział w konkursie.

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Marzec 13, 2015, 11:21:34
Oczywiście gratki dla Adama27 :) Natomiast publiczność zaskoczyła mnie rozbieżnością z twórcami

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Marzec 13, 2015, 17:17:51
Dzięki i ode mnie gratulacje dla wszystkich bo poziom prac był wysoki, nie sądziłem że wygram :) Do zobaczenia na kolejnym Compo, miejmy nadzieję z większą ilością uczestników ;)

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Marzec 13, 2015, 20:11:53
Chciałem przetestować gry z tej paczki, i przy grze "Battle in the Office" wyskakuje mi błąd shadera. :(

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Marzec 13, 2015, 20:20:20
@up: wymagany OpenGL 3.3. Jeśli nie masz karty graficznej z poprzedniej epoki to aktualizacja sterowników powinna pomóc.

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

  • +1
# Kwiecień 15, 2015, 00:27:40
Cytuj
Uwaga: W tym wątku nie pisano od 30 dni.
Jeżeli nie masz pewności, że chcesz tu odpowiedzieć, rozważ rozpoczęcie nowego wątku.

Zająć sobie jakoś teraz czas na compo, czy tak dopiero za pół roku?