Autor Wątek: Cykliczne Warsztatowe compo IV - 07-08.03.2015 [wyniki]  (Przeczytany 11123 razy)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Marzec 09, 2015, 19:01:06
Przyszło 5 6 prac, paczkę można ściągnąć pod adresem http://compoarchiwum.warsztat.gd/WarsztatCompo15_02_2.zip

Głosowanie trwa 3 dni, do końca czwartku. Uczestnicy opisują wrażenia z gier i głosują w systemie 3-2-1, nadsyłając głosy na  compo15marzec@warsztat.gd (szczegóły w regulaminie). Jednocześnie do czwartku głosować mogą Warsztatowicze, decydując o nagrodzie publiczności.

Lista prac:

Patys - BhNs by Patys
Rafał Kozik (revo) - Pressed Coffee
Paweł - No Boss
Adam27 - Battle in the Office
thegimer - OfficeWarrior
Jakub Wegner (SeaMonster131) - Biurowy hack'n'slash

[edit] dodana 6 praca

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline SeaMonster131

  • Użytkownik

# Marzec 09, 2015, 19:25:43
Dlaczego moja gra nie znajduje się w paczce? Napisałem pw @Dab.

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Marzec 09, 2015, 19:44:09
3 pkt - Battle in the Office
2 pkt - Pressed Coffee
1 pkt - Biurowy hack'n'slash


Patys - BhNs by Patys:
+ Ogarnieta grafika
+ Staly bywales Compo
- Mogło być więcej sensu w tej grze ;-)

Rafał Kozik (revo) - Pressed Coffee:
+ Dobry pomysł
+ Ładna grafka
- za wolna rozgrywka
- nie lubię gier, w których nie można wygrać

Paweł - No Boss:
+ praca przy modelowaniu
+ całkiem ciekawy pomysł
- lipne sterowanie
- nie udało mi się przejść na 2 poziom, pomimo że grałem kilkanaście razy :/

Adam27 - Battle in the Office:
"Version number not supported on GL2":/
+ uwielbiam dobre pomysły
+ schludne wykonanie połączone z prostotą
+ interaktywny stos kartek
- mogło być coś więcej niż klikanie

Jakub Wegner (SeaMonster131) - Biurowy hack'n'slash:
+ dobrze wygląda
-  nudna rozgrywka
- kiepskie sterowanie

thegimer - OfficeWarrior:
+/- moja gra.

Szkoda, że tak mało prac. Liczyłem na 10 :)


---
SeaMonster131, dopiszę Twoją jak dojdzie.
« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2015, 21:41:00 wysłana przez Gimer »

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Marzec 09, 2015, 20:29:04
Dodana gra od SeaMonster131, nowy link: http://compoarchiwum.warsztat.gd/WarsztatCompo15_02_2.zip

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Marzec 09, 2015, 21:31:36
Patys - BhNs
Ładne wykonanie, jednak przydałoby się żeby dokumenty również nas "atakowały" albo jakiś limit czasu żeby dało się przegrać ;)

Paweł - No Boss
Nie wiem czy to jakiś bug u mnie, ale postać znajduje się w samym prawym dolnym rogu ekranu i nie za bardzo wiadomo co się dzieje. Mogę tylko biegać i patrzeć jak fioletowe prostopadłościany szybko mnie zabijają. Aczkolwiek widać sporo włożonej pracy w modele.

revo - Pressed Coffee
Fajny pomysł, przyjemna oprawa graficzna, ale za mało dynamiki, brakuje też jakichś upgrade'ów i różnorodności wrogów.

Gimer - OfficeWarrior
Odnoszę wrażenie, że wybranie amunicji nr 9 czyni grę zbyt prostą z powodu bardzo szybkiej regeneracji amunicji. Nie rozgryzłem co dają te ikonki sprzętu komputerowego. Wykonanie w porządku, ale brakuje różnorodności wrogów i może jeszcze jakichś innych typów zadań (survive jest zdecydowanie zbyt prosty, bardziej opłaca się uciekać niż strzelać).
Co do błędu u Ciebie, mamy już rok 2015 więc trzeba używać GL3 :)

SeaMonster131 - Biurowy hack'n'slash
Schludne wykonanie, fajne modele, grywalna, ale trochę nudna. Warto byłoby dodać jakieś przedmioty do zbierania i upgrady dla postaci.


Gratuluję wszystkim ukończenia gier, faktycznie trochę mało prac w tej edycji ale temat nie był prosty :)

Pozdrawiam,
Adam27

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Marzec 09, 2015, 21:40:16
Gimer - OfficeWarrior
Odnoszę wrażenie, że wybranie amunicji nr 9 czyni grę zbyt prostą z powodu bardzo szybkiej regeneracji amunicji. Nie rozgryzłem co dają te ikonki sprzętu komputerowego. Wykonanie w porządku, ale brakuje różnorodności wrogów i może jeszcze jakichś innych typów zadań (survive jest zdecydowanie zbyt prosty, bardziej opłaca się uciekać niż strzelać).

1. Bo dałem zatrważającą ilość energii graczowi, a regeneracje uzależniłem od maksymalnej wartości, więc jak mamy 10k energii to możemy walić na potęgę :)
2. Zgodnie z tematem trzeba było coś zbierać, więc dodałem zużycie sprzętu komputerowego. Co wystrzał niszczymy jedną z 4 rzeczy na której pracujemy. Jeśli mamy sprzęt w dobrej kondycji to otrzymujemy premie do siły strzału (x1, x2, x3, x4 pod energią). Czyli możemy dobierać energię do poziomu wrogów. Tylko szkoda że mamy przeciwnika jednego rodzaju :P
3. Zabrakło czasu na więcej wrogów, chociaż zmiana obrazków i np wytrzymałości, szybkości, niezniszczalności przez kilka s to kilka minut czasu. Tych minut zabrakło.
Zadania do wykonania są losowane, więc niektórzy mogą nie zobaczyć: eliminacji wrogów, eliminacji fal wrogów, przetrwania, zabicia bosa.

Jak ktoś chce to dzisiaj dodałem zasugerowane poprawki i kilka innych ulepszeń ale dalej dużo brakuje. Nie wiem czy jest sens kończyć tę grę?
http://gimer.pl/officewarrior-compo-3-2015/
« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2015, 21:52:16 wysłana przez Gimer »

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Marzec 09, 2015, 22:13:37
Teraz poziom trudności jest dużo bardziej sensowny. Jeszcze taka uwaga, że sekundy przy survive upływają chyba trochę za wolno ;) A to, czy warto kończyć, to zależy tylko od Ciebie :)

Offline P@tyS

  • Użytkownik
    • Patys coding

# Marzec 09, 2015, 22:23:42
Rafał Kozik (revo) - Pressed Coffee:
 + ciekawy pomysł
 + ładne :)
 - chociaż trochę więcej miejsca
 
Paweł - No Boss:
 + 3D na compo
 + ładne :)
 +/- ciężkie, po wielu próbach frustruje
 - prostokąty, szkoda że nie zdążyłeś dokończyć modeli
 - przy różnych rozdzielczościach działa inaczej, dopiero w 1024x768 (fullscreen) mogłem zagrać (prawdopodobnie problem jak u @Adam27)
 
Adam27 - Battle in the Office:
 + pomysł
 + fajny ten stosik
 + własny silnik
 - pod linuxem nie mam czcionki

Jakub Wegner (SeaMonster131) - Biurowy hack'n'slash:
 + 3D na compo
 + ładna grafika
 - brakuje miodności, wystarczyłby zwykłe światło i napis 'Kolejny poziom +1 do ataku', czułoby się wtedy postęp

thegimer - OfficeWarrior:
 Nie mogłem zagrać, jestem na linuxie i brakuje web player'a :c
 Edit:
 + fajnie się gra :)
 + wypadające przedmioty
 - sterowanie
 - brak info o zmianie amunicji (dopiero w readme to przeczytałem) ps. (a to do tego są te minuty) :D
 - sterowanie zabija :p

BhNs by Patys
 Moja gra. Niestety nie zdążyłem jej bardziej rozbudować, gdyż zachorowałem (grypa :/). Planowałem dodać czas i wypadające bonusy.

Zauważyłem, że większość gier jest zrobiona w Unity. Gdzie wasze silniki warsztatowicze :D
« Ostatnia zmiana: Marzec 10, 2015, 13:21:12 wysłana przez P@tyS »

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Marzec 10, 2015, 00:17:14
thegimer - OfficeWarrior:
 Nie mogłem zagrać, jestem na linuxie i brakuje web player'a :c

Specjalnie dla Ciebie:
https://drive.google.com/file/d/0B1kTRoF4123ceEVIMUpRclNqSWc/view?usp=sharing

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Marzec 10, 2015, 00:20:06
Adam27 - Battle in the Office:
[...]
 - pod linuxem nie mam czcionki

To pewnie dlatego że gra próbuje znaleźć ją w c:/windows/fonts :D Spróbuj tą wersję: https://www.dropbox.com/s/dafn6d9ewk8438v/Battle%20in%20the%20Office.zip?dl=1

Offline pawlaks1

  • Użytkownik
    • wolf in game

# Marzec 10, 2015, 02:09:18
3 punkty - office warior
2 punkty - battle in office
1 punkt - pressedCoffee

Ale po kolei:

Patys - BhNs by Patys
życie kasjera jest ciężkie, oj i przeklikane :).
Czego mi zabrakło w grze - najbardziej zmieniających się szkolnych opisów, gdy awansujemy na kolejne poziomy - to by było bardzo fajne i byłoby po co klikać a tak w sumie to nie wiem po co. Dorób zapisywanie tych wyników i daj gierkę na androida niech sobie tapią i odkrywają jak chcą kolejne sekrety z szkolnej ławki - jakby to było gra byłaby na pewno punktowana a tak trochę zabrakło.

Rafał Kozik (revo) - Pressed Coffee
Tej grze w sumie niczego nie brakuje. Ładna grafika, skromna acz wystarczająca szata muzyczna. W sumie najciekawszy pomysł w compocie.

Adam27 - Battle in the Office
Gra wydaje się dopracowana - choć nie wiem po co kupywać jakieś podpalanie i tą trzecią umiejętność ich wybór coś daje. Czy zrobione po to, żeby było urozmaicenie. Nie mniej gra bardzo fajna - chyba najlepiej wpasowuje się w temt compo.

thegimer - OfficeWarrior
Najwyżej oceniona przeze mnie gra. Widać, że zamiary były większe bo i jakieś podzespoły komputerowe, które się zużywają (mi się żaden nie zużył). Nie mniej mi zabrakło po prostu lepszego sterowania (góra boki bez brania rotacji gracza), dźwięków no i autofire  i w sumie nic więcej.

Jakub Wegner (SeaMonster131) - Biurowy hack'n'slash
W grze chodzi oczywiście o internet explorer? Wszystko niby jest ale nie podoba mi się ta walka z przeciwnikami - trzeba podejść i tracić życie przy każdej walce? No i wychwytywanie raycastów nie działa wszędzie (chyba raycastów), bo w niektórych momentach (przechodząc przez drzwi np).

Paweł - No Boss
No i ostatnia - MOJA GRA. Z całej paczki niestety najmniej dokończona. Odnośnie niektórych problemów - w miarę dobrze grać można jedynie "Archerem" (środkowa postać z menu wyboru), a doświadczenie nie zapisuje się bo nie zostało zrobione - może to dokończe, a może nie - nie wiem. W każdym bądź razie przeliczyłem się ze swoimi umiejętnościami i czasem do rozgospodarowania.


Na końcu ja osobiście mogę stwierdzić, że wszystkie gry (no może oprócz mojej) okazały się fajną niespodzianką. Z mojej strony największe gratulacje dla Gimera a fanfary dla reszty śmiałków. Pozdrawiam.

Offline revo

  • Użytkownik

  • +1
# Marzec 10, 2015, 10:12:00
Gratulacje dla wszystkich którym udało się zgłosić swoje gry :) Wybór był naprawdę trudny, oceny wysłałem mailem.


Battle in the Office

+ Ciekawy pomysł
+ Spójny
+ Muzyka pasuje
+ Samodzielne stworzenie grafik
- Za długa jedna partia
- Sterowanie mogłoby być bardziej intuicyjne (np. PPM do zapalniczki)
- Fajnie by było, żeby zapalniczka zapalała stos papierów, let it burn!


BhNs

+ Humor (gumka zagłady dźgana cyrklem ^^)
+ Ogólna prezentacja
+ Wciąga, jak Bitcoin Billionaire ;)
0 Gra nie gra sama jak przeglądarka nie ma focusu (tak, chciałem oszukiwać pisząc ocenę ;P)
- Na początku nie wiedziałem co mam robić, przydałby się dokładniejszy opis walki w Readme
- Levele powinny zmieniać się automatycznie


Biurowy hack'n'slash

+ Wygląda interesująco
+ Ciekawa perspektywa, chociaż czasami drzwi i ściany za dużo zasłaniają
+ W końcu gra w której czuć biurową atmosferę :)
- Niedopracowane sterowanie
- Brak opisu sterowania


No Boss

+ Ciekawe sterowanie
+ Stylowe ikony
+ Fajne zachowanie / animacje przeciwników
- Miałem problem z przebrnięciem przez wybór postaci
- Szkoda, że niedokończone, chętnie bym zagrał w bardziej dopracowaną wersję


OfficeWarrior

+ Zadaniowa rozgrywka
+ Rozbudowana
+ Retro feeling, przypomniało mi się pierwsze GTA
- Kamera za blisko, niewiele widać (poprawiona wersja dużo lepsza)
- Dziwne sterowanie, względem postaci zamiast ekranu


Pressed Coffee

- powtarzalna, hardcodowanie seeda do generowania terenu to nie jest dobry pomysł
- 784 trójkąty na sam teren to ciut za dużo (o jakieś 782)
- używanie własnego silnika jest passe
- dlaczego te dokumenty idą tyłem? Disco Documents? (jak Disco Zombies w PvZ)
- dlaczego oni wszyscy skaczą? najedli się gumijagód czy co?
- ta kawa to się podejrzanie uśmiecha, ktoś coś dosypał?
+ wersja pod przeglądarkę działa.

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Marzec 10, 2015, 10:35:47
Adam27 - Battle in the Office
Gra wydaje się dopracowana - choć nie wiem po co kupywać jakieś podpalanie i tą trzecią umiejętność ich wybór coś daje. Czy zrobione po to, żeby było urozmaicenie.

Być może nie doczytałeś w readme, że klawiszem 2 przełączamy się na zapalniczkę i to są właśnie do niej ulepszenia :)

Battle in the Office
[...]
- Fajnie by było, żeby zapalniczka zapalała stos papierów, let it burn!

Kusiło mnie żeby to zrobić, ale nie zdążyłem już wymyślić niczego żeby miało to sens i nadal dało się przegrać.

Offline pawlaks1

  • Użytkownik
    • wolf in game

# Marzec 10, 2015, 11:46:10
Cytuj
Być może nie doczytałeś w readme, że klawiszem 2 przełączamy się na zapalniczkę i to są właśnie do niej ulepszenia :)

No niestety readme to dla mnie ostateczność. Być może dlatego sam go nie daję - ale grę na pewno jeszcze sprawdzę.

Offline P@tyS

  • Użytkownik
    • Patys coding

# Marzec 10, 2015, 13:20:35
Dostałem specjalną wersję na linuxa i mogę dodać swój głos :)

thegimer - OfficeWarrior:
 + fajnie się gra :)
 + wypadające przedmioty
 - sterowanie
 - brak info o zmianie amunicji (dopiero w readme to przeczytałem) ps. (a to do tego są te minuty) :D
 - sterowanie zabija :p

Teraz mogę z czystym sumieniem podesłać głosy do @Daba :D

PS: @Adam27 potwierdzam, jest czcionka :)
« Ostatnia zmiana: Marzec 10, 2015, 13:33:45 wysłana przez P@tyS »