Autor Wątek: Cykliczne Warsztatowe compo IV - 07-08.03.2015 [wyniki]  (Przeczytany 11335 razy)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +7
# Luty 26, 2015, 11:20:09
http://warsztat.gd/news/1304/warsztat_compo_-_7-8_marca_2015
Cytuj
Zostało wam kilka niewykorzystanych pomysłów po Global Game Jam? Albo po prostu potrzebujecie małej motywacji do napisania kolejnej gry? W kolejnej edycji Compo na stworzenie gry będziecie mieli 2 dni w trakcie 7-8 marca 2015. Podobnie jak w poprzednich edycjach, dozwolone są dowolne języki, silniki i technologie.

Nagrodą dla zwycięzcy Compo będzie książka Analityk systemów ufundowana przez Wydawnictwo Naukowe PWN.



Regulamin: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29527.0
Skrót regulaminu & zasady lokalne:
  • tworzenie gry rozpoczyna się 07.03.2015 00:00 CET
  • temat: Biurowy hack'n'slash
  • koniec Compo i ostateczny termin nadsyłania prac to 08.03.2015 24:00 CET
  • dozwolone dowolne technologie, middleware i platformy
  • zespoły jednoosobowe
  • głosowanie na prace innych uczestników w systemie 3-2-1
  • prace nadsyłami na adres compo15marzec@warsztat.gd, gry można załączyć do maila lub uploadować przez http://warsztat.gd/compoupload
  • zwycięzca Compo otrzyma nagrodę w postaci książki "Analityk systemów"
Do czasu startu Compo ten temat pozostaje zamknięty, dyskusję na temat Compo i regulaminu można prowadzić w temacie ogólnym: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29519

Paczka z pracami:

http://compoarchiwum.warsztat.gd/WarsztatCompo15_02_2.zip

Wyniki:
  • Adam27 - Battle in the Office - 10 pkt
  • thegimer - OfficeWarrior - 8 pkt
  • Rafał Kozik (revo) - Pressed Coffee - 8 pkt
  • Jakub Wegner (SeaMonster131) - Biurowy hack'n'slash - 4 pkt
  • Patys - BhNs by Patys - 3 pkt
  • Paweł - No Boss - 3 pkt

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +5
# Marzec 07, 2015, 00:59:08
Czas start!

Temat IV edycji to: Biurowy hack'n'slash

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

  • +2
# Marzec 07, 2015, 01:38:37
Kto wymyśla tematy?

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Marzec 07, 2015, 15:08:59
A podobają się, czy nie? Bo nie wiem czy się przyznać. :)

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

  • +1
# Marzec 07, 2015, 16:09:11
Ostatni wymaga ode mnie dość twórczego myślenia by jak najmniejszym kosztem coś w temacie zrobić. Także tak podobają się ;-)

Offline P@tyS

  • Użytkownik
    • Patys coding

# Marzec 07, 2015, 17:42:14
Dla mnie też fajne, ciężkie, ale można się popisać :)
Już mam pomysł i zaczynam tworzyć. Mam nadzieję że zdążę. Grę w HTML musze przesłać w paczce czy mogę hostować?

Offline rafal3920

  • Użytkownik

# Marzec 07, 2015, 17:59:29
Ja chętnie bym wystartował, ale mam za małe doświadczenie... Niestety w dwa dni to ja zrobię co najwyżej Ponga. Takie pytanie: co już macie gotowe przed rozpoczęciem projektu?

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Marzec 07, 2015, 18:15:21
Grę w HTML musze przesłać w paczce czy mogę hostować?

Z tego co pamiętam to trzeba przesłać ale nikt nie zabroni Ci zamieścić link w README.

Ja chętnie bym wystartował, ale mam za małe doświadczenie... Niestety w dwa dni to ja zrobię co najwyżej Ponga. Takie pytanie: co już macie gotowe przed rozpoczęciem projektu?

Startuj, tutaj projekty są malutkie i zawsze niedokończone :) Przed rozpoczęciem nie mam nic poza chęcią i kupą zainstalowanych rzeczy na kompie.

Offline P@tyS

  • Użytkownik
    • Patys coding

# Marzec 07, 2015, 23:37:57
Ja chętnie bym wystartował, ale mam za małe doświadczenie... Niestety w dwa dni to ja zrobię co najwyżej Ponga. Takie pytanie: co już macie gotowe przed rozpoczęciem projektu?
Ja jedynie mam trochę grafiki, która zbiera się z każdym projektem :) Startuj śmiało, ważne że coś zrobisz i się czegoś nauczysz :D A w tak krótkim czasie coś dużego ciężko zrobić, liczy się pomysł.

Offline revo

  • Użytkownik

# Marzec 07, 2015, 23:39:18
Grę w HTML musze przesłać w paczce czy mogę hostować?

@Dab: dałoby się może zrobić jakieś miejsce na warsztat.gd na prace z compo? Też byłbym zainteresowany ;) Niestety XMLHttpRequest nie działa z file://, więc trzeba gdzieś hostować.

Offline skowronkow

  • Użytkownik
    • skowronkow devsite

# Marzec 07, 2015, 23:48:45
@Dab: dałoby się może zrobić jakieś miejsce na warsztat.gd na prace z compo? Też byłbym zainteresowany ;) Niestety XMLHttpRequest nie działa z file://, więc trzeba gdzieś hostować.

Wrzuć na dropbox do public i podlinkuj html. Będzie działać.

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Marzec 08, 2015, 02:24:37
Cytuj
@Dab: dałoby się może zrobić jakieś miejsce na warsztat.gd na prace z compo?

Da radę - zaznaczcie w mailu zgłoszeniowym to zuploaduję rozpakowaną grę na serwer.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Marzec 08, 2015, 04:15:08
Cytuj
Kto wymyśla tematy?
Pytanie raczej, kto wymyśla tytuły książek na nagrody. ;)

Cytuj
Dla mnie też fajne, ciężkie, ale można się popisać :)
Sugestia dla chcących sobie wiele uprościć: roguelike. :)

Cytuj
Niestety XMLHttpRequest nie działa z file://, więc trzeba gdzieś hostować.
Można zawsze zbundlować to przed wysłaniem z xamppem. :)

Offline revo

  • Użytkownik

# Marzec 08, 2015, 07:35:13
Wrzuć na dropbox do public i podlinkuj html. Będzie działać.

Hostowanie samemu nie jest do końca idealne, bo nie można zapewnić, że będzie dostępne dla potomnych i użytkownik nie będzie wprowadzać zmian ;)

Da radę - zaznaczcie w mailu zgłoszeniowym to zuploaduję rozpakowaną grę na serwer.

Super :)

Można zawsze zbundlować to przed wysłaniem z xamppem. :)

Oj tam, bundlować apache to jak strzelać z armaty do komara ;) SimpleHTTPServer + py2exe byłyby chyba ciut mniejsze.

Offline maro

  • Użytkownik

# Marzec 08, 2015, 10:48:51
Cytuj
Oj tam, bundlować apache to jak strzelać z armaty do komara ;) SimpleHTTPServer + py2exe byłyby chyba ciut mniejsze.

Może node..? Paczka z plikiem exe i bat, i kilka linijek js-a, po spakowaniu to jakieś 2MB.