Autor Wątek: [Steam] Too Angry to Space - już wkrótce premiera  (Przeczytany 4575 razy)

Offline ak84c

  • Użytkownik

# Luty 18, 2015, 10:39:38
Hej!
Od jakiegoś czasu robię grę w Unity, i jako że w końcu gra doczekała się dema, to postanowiłem podzielić się tym faktem ze światem. Docelowo chcę, aby była multiplatformowa, ale na razie istnieje wersja tylko pod Windows.

Gra nosi tytuł Too Angry to Space i jest platformówką 2D z dużą ilością strzelania i wybuchów.

Link do Steam GreenLight (zachęcam do głosowania):
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=518949831&tscn=1442521346


Krótki gameplay na YouTube:
http://youtu.be/oPeSN0FBZFM

Zachęcam do przetestowania dema:
www.tooangrytospace.com

podzielenia się opinią (na przykład na tym forum) oraz polubienia profilu na FB:
www.facebook.com/TooAngryToSpace

Link do projektu na warsztacie:
http://warsztat.gd/projects/Too_Angry_to_Space

« Ostatnia zmiana: Sierpień 01, 2016, 23:52:31 wysłana przez ak84c »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline koirat

  • Użytkownik

# Luty 18, 2015, 10:51:22
Może nakręcisz jakiś film z gameplayu ?

Offline ak84c

  • Użytkownik

# Luty 18, 2015, 11:01:57
Tak, wrzucę video jakoś w ciągu najbliższego tygodnia.

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

  • +1
# Luty 18, 2015, 23:26:50
Z tego co widzę to tekst na tej stronie wyszedł chyba spod Google Translate...
Cytuj
They didn't only killed your comrades, they also took control under all the robots. How not to get angry?

Be angry, cause anger is good. It kicks up your effectiveness and speed. Shoot a way to the space shuttle by over 25 levels of space station with 4 types of weapon.

Offline ak84c

  • Użytkownik

# Luty 19, 2015, 20:41:25
Muszę przyznać, że gdy wrzucałem grę na to forum, liczyłem na feedback dotyczący gry samej w sobie.
Poza tym jak już wytyka się błędy, to wypadałoby zaprezentować wersję poprawną.

Offline maro

  • Użytkownik

# Luty 20, 2015, 10:22:00
Cytuj
Muszę przyznać, że gdy wrzucałem grę na to forum, liczyłem na feedback dotyczący gry samej w sobie.
To ja się przyczepię do stronki ;)

Dobre kilkanaście sekund szukałem linka do pobrania. To chyba jakiś efekt banner blindness...

Offline ak84c

  • Użytkownik

# Luty 20, 2015, 10:43:12
Ale znalaześ?

Offline maro

  • Użytkownik

# Luty 20, 2015, 11:25:49
Taa, w końcu zajmuje pół ekranu:)

Offline ak84c

  • Użytkownik

# Luty 20, 2015, 11:28:57
No wiem, duży jest:) Cóż, nie sądziłem, że będzie problem z odnalezieniem przycisku download...

Offline ak84c

  • Użytkownik

# Luty 23, 2015, 21:18:41
Cytuj
Może nakręcisz jakiś film z gameplayu ?

No i dorzuciłem gameplay.

Do obejrzenia na YT:
http://youtu.be/oPeSN0FBZFM

Offline glaz

  • Użytkownik

  • +1
# Luty 24, 2015, 00:24:09
Przejścia między planszami wyglądają bardzo nieprzyjemnie. Proponuję rozwiązać to chociażby w ten sposób, by ekran się "blokował" gdy postać dociera do brzegu planszy (czyli by bohater nie był na sztywno przyklejony do centrum ekranu). Tak by gracz nie widział ciemnego tła.

Offline ak84c

  • Użytkownik

# Luty 24, 2015, 08:24:22
Cytuj
Przejścia między planszami wyglądają bardzo nieprzyjemnie. Proponuję rozwiązać to chociażby w ten sposób, by ekran się "blokował" gdy postać dociera do brzegu planszy (czyli by bohater nie był na sztywno przyklejony do centrum ekranu). Tak by gracz nie widział ciemnego tła.

Spoko. Nie jesteś pierwszą osobą, która zwraca na to uwagę, więc pewnie to zmienię. Dzięki za feedback.

Offline sgorkas

  • Użytkownik

# Luty 25, 2015, 22:08:57
Pobrałem grę i chwilkę pograłem jednak mam kilka zastrzeżeń. czołgi są za małe - wyobraź sobie ile lepiej wyglądałyby duże i w nieco innej konwencji graficznej. Dwa - nasz protagonista strzela wg mnie troche za wolno i przydałoby się auto-fire. Ogólnie biorąc w grze najbardziej podobała mi się szata graficzna i nie wiem co ma wspólnego z pixel artem - ale to akurat nie jest wadą, wręcz zaletą. Gdyby zmienić trochę tamtego, trochę tego gra wyglądałaby jak fajny klon Metal Sluga z Game Boya Advence - już w tej wersji czuć taki klimacik metal sluga.

Btw, skoro robisz w Unity to czemu nie zrobiłeś dema w web playerze? Być może dotarła by do wiekszej liczby osób.

Offline ak84c

  • Użytkownik

# Luty 26, 2015, 10:30:43
Dzięki za feedback oraz dzięki za porównanie z Metal Slugiem. Obawiam się, że MS to niedościgniony wzór :D Ale fakt faktem, że gra którą próbuję zrobić to nie dokońca ma być klon Metal Sluga.

Co do uwag, to mam jedno pytanie: co rozumiesz przez "auto-fire"?

A idąc za radą, dodam też możliwość zagrania w przeglądarce.

Offline sgorkas

  • Użytkownik

# Luty 26, 2015, 22:32:46
Co do uwag, to mam jedno pytanie: co rozumiesz przez "auto-fire"?

Niestety znów przywołam nieśmiertelnego MS - tam gdy gracz posiadał machinegun (nie wiem dokładnie jak broń się nazywała - pamiętam że chyba była oznaczona skrzynką z literą "B") to wtedy wystarczyło przytrzymać przycisk aby postać strzelała serią.