Autor Wątek: Direct2D nie lubi FRAPS'a  (Przeczytany 1386 razy)

Offline MatlertheGreat

  • Użytkownik

# Luty 14, 2015, 13:54:56
Witam,
Dodałem ostatnio do swojej gierki w d3d11 renderowanie tekstu przy pomocy d2d1 i DirectWrite. Wszystko działa jak należy. Jednak kiedy włączyłem FRAPS'a, aby zmierzyć fps w visualu pojawiły się ostrzeżenia:
D3D11 WARNING: ID3D10Device::UpdateSubresource: This ID3D10Device[1] method of the immediate context is locked out because an ID3D11Device[1] device context state is active. [ STATE_SETTING WARNING #3145945: DEVICE_LOCKEDOUT_INTERFACE]
Ostrzeżenie zostaje wysłane przy wołaniu IDXGISwapChain::Present(). Program działa prawidłowo, ale FRAPS nie wyświetla licznika. Wiecie czym może to być spowodowane i jak to naprawić?

Testowałem to trochę i problem pojawia się nawet bez żadnego rysowania, wystarczy, że utworzę ID2D1RenderTarget z backBuffera.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych