Autor Wątek: rotacja quadów  (Przeczytany 1386 razy)

Offline kapustman

  • Użytkownik

# Styczeń 26, 2015, 16:37:11
Krótkie pytanie : jak najlepiej obracać quady w directx 9 :
1.Dla każdego ustawiać transformacje poprzez SetTransform?
2.Liczyć rotację dla każdego punktu osobno?
3.Czy niech vertex shader się tym zajmie? 
« Ostatnia zmiana: Styczeń 26, 2015, 17:43:55 wysłana przez kapustman »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Krzysiek K.

  • Moderator
    • DevKK.net

  • +1
# Styczeń 26, 2015, 17:51:02
2. albo 3. O jedynce zapomnij. Obu dwóch pozostałych metod używałem i się sprawdzają. W przypadku vertex shadera kąty przesyłamy oczywiście per-vertex, a nie przez stałe rejestry.

Offline kapustman

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2015, 21:08:29
Dzięki za odpowiedź! Raczej jednak wybiorę 2, bo niestety rozmiar vertexu zwiększył się o transformację i kąt.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 29, 2015, 21:39:34 wysłana przez kapustman »